Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Діагностика міжнародної конкурентоспроможності туристичної організації (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.57
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародною конкурентоспроможністю туристичних організацій.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності туристичних організацій та їх послуг.
3. Уміння діагностувати конкурентоспроможність, зокрема міжнародну, туристичних організацій.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародної конкурентоспроможності туристичних організацій.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародною конкурентоспроможністю в туризмі.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності туристичних організацій та їх послуг.
3. Уміння діагностувати конкурентоспроможність, зокрема міжнародну, туристичних організацій.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародної конкурентоспроможності туристичних організацій.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародною конкурентоспроможністю в туризмі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Міжнародний туроперейтинг
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Міжнародний туроперейтинг
Короткий зміст навчальної програми:
1. Предмет, суб’єкт, об’єкт та рівень конкуренції в туристичній галузі.
2. Інтенсивність конкуренції, тип ринку.
3. Дія сил конкуренції.
4. Моніторинг конкурентів.
5. Конкурентні переваги товарів/послуг, організації, галузі, регіону, країни.
6. Діагностика міжнародної конкурентоспроможності туристичної організації.
7. Формування стратегії МКСП туристичної організації.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навч.посібник. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2004. – 188 с.
2. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Підручник. – Львів: Компакт-ЛВ, 2005. – 304 с.
3. Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг: підручник / М. П.Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К. : Знання, 2008. – 661 с.
4. Поклонський Ф. Ю. Теоретичні та практичні аспекти управління розвитком малого підприємства сфери туризму : монографія / Ф. Ю. Поклонський. К. А. Панасюк ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ. 2013. - 207 с.
2. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Підручник. – Львів: Компакт-ЛВ, 2005. – 304 с.
3. Мальська М. П. Міжнародний туризм і сфера послуг: підручник / М. П.Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К. : Знання, 2008. – 661 с.
4. Поклонський Ф. Ю. Теоретичні та практичні аспекти управління розвитком малого підприємства сфери туризму : монографія / Ф. Ю. Поклонський. К. А. Панасюк ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ. 2013. - 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (100%): письмова компонента (50%), усна компонента (50%).