Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розроблення стратегії міжнародного бізнесу (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.41
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доц. Петришин Н.Я.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- вміти аналізувати міжнародну діяльність суб’єкта ЗЕД та його бізнес-портфель;
- вміти формувати цілі міжнародної діяльності суб’єкта ЗЕД;
- вміти аналізувати середовище формування стратегій міжнародного бізнесу;
- знати як досліджувати методи вибору стратегій міжнародного бізнесу;
- вміти формувати технології розроблення стратегій міжнародного бізнесу;
- вибирати оптимальні варіанти реалізації стратегій міжнародного бізнесу;
- знати як оцінюється ефективність реалізації cтратегій міжнародного бізнесу;
- вміти прогнозувати очікувані результати реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
- вміти аналізувати міжнародну діяльність суб’єкта ЗЕД та його бізнес-портфель;
- вміти формувати цілі міжнародної діяльності суб’єкта ЗЕД;
- вміти аналізувати середовище формування стратегій міжнародного бізнесу;
- знати як досліджувати методи вибору стратегій міжнародного бізнесу;
- вміти формувати технології розроблення стратегій міжнародного бізнесу;
- вибирати оптимальні варіанти реалізації стратегій міжнародного бізнесу;
- знати як оцінюється ефективність реалізації cтратегій міжнародного бізнесу;
- вміти прогнозувати очікувані результати реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізити: «Стратегічний менеджмент», «Основи зовнішньоекономічної діяльності».
• Кореквізити: -
• Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми:
Аналізування міжнародної діяльності суб’єкта ЗЕД та його бізнес-портфеля; формування цілей міжнародної діяльності суб’єкта ЗЕД; аналізування середовища формування стратегій міжнародного бізнесу; дослідження методів вибору стратегій міжнародного бізнесу; формування технології розроблення стратегій міжнародного бізнесу; вибір варіантів реалізації стратегій міжнародного бізнесу; оцінювання ефективності реалізації cтратегій міжнародного бізнесу; прогнозування очікуваних результатів реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
Рекомендована література:
1. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / Н.Ю, Подольчак. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 400 с.
2. Стратегічний менеджмент : [навч. посібн.] / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
3. Шершньова З.Є. Стратегічне управління : [навч. посібн.] / З.Є. Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
4. Михайленко О.Г. Міжнародний бізнес: [посібник] / О.Г. Михайленко, Д.А. Красніков. – Дн-ск: Видавництво «КИТ», 2014.–128 с.
5. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку: Пер. з англ.- К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2001.–856 с.
6. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: [Навч. Посібник] / За ред. проф. А.І. Кредісова.–2-е вид., допов. – К.: ВІРА-Р, 2002. - 550 с.
2. Стратегічний менеджмент : [навч. посібн.] / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
3. Шершньова З.Є. Стратегічне управління : [навч. посібн.] / З.Є. Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
4. Михайленко О.Г. Міжнародний бізнес: [посібник] / О.Г. Михайленко, Д.А. Красніков. – Дн-ск: Видавництво «КИТ», 2014.–128 с.
5. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку: Пер. з англ.- К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2001.–856 с.
6. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: [Навч. Посібник] / За ред. проф. А.І. Кредісова.–2-е вид., допов. – К.: ВІРА-Р, 2002. - 550 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмова робота (50%);
- усне опитування (50%).
- усне опитування (50%).