Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжнародний маркетинг
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.35
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати чинники міжнародного середовища.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати чинники міжнародного середовища.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Короткий зміст навчальної програми:
1. Міжнародний маркетинг: загальний огляд.
2. Економічне середовище міжнародного маркетингу.
3. Міжнародне політико-правове середовище.
4. Соціокультурне середовище міжнародного маркетингу.
5. Міжнародні маркетингові дослідження.
6. Аналіз міжнародної конкуренції.
7. Маркетингова товарна політика на світових ринках.
8. Міжнародна політика ціноутворення.
9. Збутова політика в міжнародному маркетингу.
10. Міжнародні канали розподілу продукції.
11. Міжнародна комунікаційна політика.
12. Управління міжнародним маркетингом.
Рекомендована література:
1. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: Навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2004. – 152 с.
3. Сорока М.В. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: Сорока М.В. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2012. – 84 с.
2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: Навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2004. – 152 с.
3. Сорока М.В. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: Сорока М.В. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2012. – 84 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (25%): усне експрес-опитування (5%), захист лабораторних робіт (10%), виступи та презентації (5%), індивідуальне науково-дослідне завдання (5%)
Екзаменаційний контроль (75%): письмова компонента (55%), усна компонента (20%)
Екзаменаційний контроль (75%): письмова компонента (55%), усна компонента (20%)