Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дослідження іноземного туристичного ринку (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.58
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом у туризмі.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні туристичні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні туристичні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Міжнародний туроперейтинг
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Міжнародний туроперейтинг
Короткий зміст навчальної програми:
1. Загальна характеристика туристичного підприємства.
2. Загальна характеристика міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
3. Аналізування міжнародного маркетингового середовища підприємства, іноземних ринків.
4. Формування міжнародної маркетингової стратегії.
Рекомендована література:
1. Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків: норми та критерії оцінювання виконання курсового проекту з дисципліни «Міжнародний маркетинг» галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальностей 7/8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», ІНЕМ, каф. ЗМД. - 2016. – 23 с.
2. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
2. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (100%): письмова компонента (50%), усна компонента (50%).