Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління міжнародною туристичною діяльністю

Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.50
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародною конкурентоспроможністю туристичних організацій.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності в туризмі.
3. Поглиблені знання класичного та сучасного інструментарію системного формування конкурентних переваг туристичних організацій.
4. Уміння аналізувати конкурентоспроможність, зокрема міжнародну, туристичних організацій та їх послуг
5. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародної конкурентоспроможності туристичних організацій.
6. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародною конкурентоспроможністю туристичних організацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Туроперейтинг
Короткий зміст навчальної програми:
1. Конкуренція в системі ринкової економіки. Конкуренція в туризмі. 2. Конкурентоспроможність товарів і послуг на світовому ринку. 3. Фактори забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. 4. Аналіз і оцінювання міжнародної конкурентоспроможності підприємства. 5. Мікростратегії міжнародної конкурентоспроможності. 6. Система управління конкурентоспроможністю підприємства на світовому ринку. 7. Конкурентоспроможність галузей у світовому господарстві. Конкурентоспроможність у туризмі. 8. Особливості міжнародної конкурентоспроможності регіонів. 9. Сучасні моделі конкурентоспроможності національних економік. 10. Регулювання конкуренції на національному і міжнародному рівнях. 11. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації.
Рекомендована література:
1. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): Навч.посібник. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2004. – 188 с.
2. Кузьмін О.Є., Горбаль Н.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства: Підручник. – Львів: Компакт-ЛВ, 2005. – 304 с.
3. Гросул В.А. Методичні підходи до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу підприємства / В.А. Гросул, М.В. Афанасьєва // Актуальні проблеми економіки. – № 5(167). – 2015. – С.176-184.
4. Войткевич А. Теорії інтернаціоналізації та інтерналізації як інструменти оцінювання результатів виходу компаній на іноземні ринки / А. Войткевич // Актуальні проблеми економіки. – № 5(167). – 2015. – С.32-39.
5. Дуцька А.С. Ринкові бар’єри та їх вплив на розвиток конкурентних відносин / А.С. Дуцька // Актуальні проблеми економіки. – № 4(178). – 2016. – С. 17-22.
6. Портер М. Стратегія конкуренції. - К. Основи, 1998. - 390 с.
7. Поклонський Ф. Ю. Теоретичні та практичні аспекти управління розвитком малого підприємства сфери туризму : монографія / Ф. Ю. Поклонський. К. А. Панасюк ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ. 2013. - 207 с.
8. Про туризм. Закон України від 15.09.1995 р. № 324/95 – ВР в редакції Закону України від 18.11.2003 р. № 1282. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2% D1%80.
9. Смаль І. В. Туристичні ресурси світу / І. В. Смаль. – Ніжин : Вид-во Ніжин. держ. ун-у імені Миколи Гоголя, 2010. – 336 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): усне експрес-опитування (5%), захист лабораторних робіт (15%), виступи та презентації (5%), індивідуальне науково-дослідне завдання (5%)
Екзаменаційний контроль (70%): письмова компонента (50%), усна компонента (20%)