Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дослідження іноземного ринку (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.38
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доц. Дорош Олег Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Короткий зміст навчальної програми:
1. Загальна характеристика підприємства. 2. Загальна характеристика міжнародної маркетингової діяльності підприємства. 3. Аналізування міжнародного маркетингового та культурного середовища підприємства. 4. Аналізування типу міжнародної маркетингової стратегії.
Рекомендована література:
1. Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків: норми та критерії оцінювання виконання курсового проекту з дисципліни «Міжнародний маркетинг» галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальностей 7/8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», ІНЕМ, каф. ЗМД. - 2016. – 23 с.
2. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (100%): письмова компонента (50%), усна компонента (50%).