Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжнародний туроперейтинг
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.49
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ст. викл. ДзюбінаК.О.
Контакти: e-mail: kateryna.o.dziubina@lpnu.ua, 512 ауд., 4 н.к., кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності, Інституту економіки і менеджменту
Facebook (Kateryna Dzyubina): https://www.facebook.com/katerina.o.katerina
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати: суть, мету та завдання міжнародного туроперейтингу; індустрію міжнародного туризму, сучасні тенденції її розвитку; методику організації обслуговування туристів на міжнародних туристичних маршрутах; систему взаємодії з туроператорами, туристичними агентствами, інформаційними бюро та іншими посередницькими організаціями; правові та фінансові аспекти міжнародного туроперейтингу.
• уміти: складати і використовувати туристичну документацію; організовувати дослідження ринку туристичних послуг та продуктів в міжнародному аспекті, створювати якісний туристичний продукт (послугу); розробляти програми та технології обслуговування туристів з урахуванням привабливості міжнародного туристичного маршруту, безпеки подорожей та правового регулювання; розробляти комплекс маркетингового забезпечення міжнародного туроперейтингу.
• уміти: складати і використовувати туристичну документацію; організовувати дослідження ринку туристичних послуг та продуктів в міжнародному аспекті, створювати якісний туристичний продукт (послугу); розробляти програми та технології обслуговування туристів з урахуванням привабливості міжнародного туристичного маршруту, безпеки подорожей та правового регулювання; розробляти комплекс маркетингового забезпечення міжнародного туроперейтингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: зовнішньоекономічна діяльність підприємств, технологія зовнішньоекономічних операцій, управління міжнародною конкурентоспроможністю туристичних організацій.
• кореквізит: управління міжнародною туристичною діяльністю, міжнародний маркетинг
• кореквізит: управління міжнародною туристичною діяльністю, міжнародний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади міжнародного туроперейтингу; Типологія турів та програм перебування туристів; Договірні відносини в міжнародному туроперейтингу; Документарне оформлення міжнародних туристичних подорожей; Ліцензування, сертифікація та стандартизація міжнародної туристичної діяльності; Технологія проектування міжнародного туру; Організування міжнародного обслуговування туристів: готельне обслуговування; Організування міжнародного обслуговування туристів: надання послуг харчування; Маркетинг в міжнародному туроперейтингу: сутність та особливості; Маркетинг в міжнародному туроперейтингу: ціноутворення; Організування безпеки міжнародного туру; Міжнародна співпраця та координація в сфері туризму; Інформаційне забезпечення міжнародного туроперейтингу.
Рекомендована література:
1. Балашова Р.І. Організація діяльності туристичного підприємства / Р.І. Балашова - К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 184 с.
2. Божидарнік Т.В. Міжнародний туризм [текст] : навч. посіб. / Т.В. Бижидарник, Н.В. Божидарник, Л.В. Савош [та ін.]: - К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 312 с.
3. Дзюбіна К.О. Особливості ціноутворення в міжнародному туризмі / К.О. Дзюбіна, Г.Г. Льовкін // Стратегія розвитку України: матеріали Всеукраїнської наук. –практ. інтернет-конференції, 15 травня 2015 р. - м. Ірпінь. - C. 26 – 30
4. Дзюбіна К.О. Проблеми розвитку міжнародного туризму в умовах євроінтеграції України/ К.О. Дзюбіна // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали IV Міжнародної науково – практичної конференції «Проблеми формування та реалізації конкурентної політики». – Львів: «Арт Друк», 2015. – С. 35 – 43
5. Дзюбіна К.О. Сучасні тенденції розвитку екологічного туризму в Україні / К.О. Дзюбіна, Я.І. Новосельська // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 17–18 квітня 2015 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 307 – 309.
6. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: продвижение туристского продукта: учебник./ Е.Н. Ильина – М.: Финансы и статистика, 2012. – 176 с: ил.
7. Мазаракі А.А. Витратна складова ціни туристичного продукту / А.А. Мазаракі, Н.О. Сагалакова // Актуальні проблеми економіки. - № 7 (169). – 2015. – С. 174 - 180
8. Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг / М.П. Мальська, Н.В, Антонюк, Н.М. Ганич: Підручник. – К.: Знання, 2008. – 661 с.
9. Мальська М.П. Туристичне краєзнавство. Європа: навч. посіб / М.П. Мальська, М.З. Гамкало, О.Ю. Бордун. – К.: Центр учбової літератури, 2009 . – 224 с.
10. Матюхина Ю.А. Организация туристской индустрии: учебное пособие/Ю.А.Матюхина. – М.: Альфа-М: ИНФРА-М, 2012. – 285 с.
11. Міжнародний туризм: методика і матеріали статистичних досліджень: навч. вид. / Уклад.: О.Д, Король, Т.Д. Скутар. – Чернів. нац.. ун-т ім.. Ю. Федьковича. – Чернівці: Рута, 2008. – 64 с.
12. Мохова Ю.А., Мохов Г.А. Турфирма: с чего начать, как преуспеть / Ю.А. Мохова, Г.А. Мохов. – Спб.: Питер, 2012. – 240 с.
13. Рутинський М.Й. Зелений туризм / М.Й. Рутинський, Ю.В. Зінько. – К.: Знання, 2008. – 271 с.
14. Смаль І.В. Георгафія туризму та рекреація: Словник-довідник. – Тернопіль: Навчальна книга. – Богдан, 2010. – 2008 с.
15. Сухов Р.И. Технологии и организация продаж в туристском агентстве: учебное пособие/Р.И. Сухов – Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ»; Феникс, 2012. – 231 с.
16. Закон України «Про туризм» № 324 / 95 – ВР - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1282-15.
17. Закони України «Про курорти» від 05 жовтня 2000 р. № 2026-ІІІ. - [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2026-14
18. Закони України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-8. [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/222-19
2. Божидарнік Т.В. Міжнародний туризм [текст] : навч. посіб. / Т.В. Бижидарник, Н.В. Божидарник, Л.В. Савош [та ін.]: - К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 312 с.
3. Дзюбіна К.О. Особливості ціноутворення в міжнародному туризмі / К.О. Дзюбіна, Г.Г. Льовкін // Стратегія розвитку України: матеріали Всеукраїнської наук. –практ. інтернет-конференції, 15 травня 2015 р. - м. Ірпінь. - C. 26 – 30
4. Дзюбіна К.О. Проблеми розвитку міжнародного туризму в умовах євроінтеграції України/ К.О. Дзюбіна // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали IV Міжнародної науково – практичної конференції «Проблеми формування та реалізації конкурентної політики». – Львів: «Арт Друк», 2015. – С. 35 – 43
5. Дзюбіна К.О. Сучасні тенденції розвитку екологічного туризму в Україні / К.О. Дзюбіна, Я.І. Новосельська // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 17–18 квітня 2015 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 307 – 309.
6. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: продвижение туристского продукта: учебник./ Е.Н. Ильина – М.: Финансы и статистика, 2012. – 176 с: ил.
7. Мазаракі А.А. Витратна складова ціни туристичного продукту / А.А. Мазаракі, Н.О. Сагалакова // Актуальні проблеми економіки. - № 7 (169). – 2015. – С. 174 - 180
8. Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг / М.П. Мальська, Н.В, Антонюк, Н.М. Ганич: Підручник. – К.: Знання, 2008. – 661 с.
9. Мальська М.П. Туристичне краєзнавство. Європа: навч. посіб / М.П. Мальська, М.З. Гамкало, О.Ю. Бордун. – К.: Центр учбової літератури, 2009 . – 224 с.
10. Матюхина Ю.А. Организация туристской индустрии: учебное пособие/Ю.А.Матюхина. – М.: Альфа-М: ИНФРА-М, 2012. – 285 с.
11. Міжнародний туризм: методика і матеріали статистичних досліджень: навч. вид. / Уклад.: О.Д, Король, Т.Д. Скутар. – Чернів. нац.. ун-т ім.. Ю. Федьковича. – Чернівці: Рута, 2008. – 64 с.
12. Мохова Ю.А., Мохов Г.А. Турфирма: с чего начать, как преуспеть / Ю.А. Мохова, Г.А. Мохов. – Спб.: Питер, 2012. – 240 с.
13. Рутинський М.Й. Зелений туризм / М.Й. Рутинський, Ю.В. Зінько. – К.: Знання, 2008. – 271 с.
14. Смаль І.В. Георгафія туризму та рекреація: Словник-довідник. – Тернопіль: Навчальна книга. – Богдан, 2010. – 2008 с.
15. Сухов Р.И. Технологии и организация продаж в туристском агентстве: учебное пособие/Р.И. Сухов – Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ»; Феникс, 2012. – 231 с.
16. Закон України «Про туризм» № 324 / 95 – ВР - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1282-15.
17. Закони України «Про курорти» від 05 жовтня 2000 р. № 2026-ІІІ. - [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2026-14
18. Закони України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-8. [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/222-19
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: виконання лабораторних робіт та захист відповідних звітів у вигляді усного експрес-опитування, індивідуальне науково-дослідне завдання, участь в колоквіумах, рольових іграх (45 %);
• підсумковий контроль (контрольний захід): екзамен, письмово-усна форма (55 %).
• підсумковий контроль (контрольний захід): екзамен, письмово-усна форма (55 %).