Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Міжнародний маркетинг туризму

Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.54
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати чинники міжнародного середовища.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Короткий зміст навчальної програми:
1. Міжнародний маркетинг: загальний огляд. 2. Економічне середовище міжнародного маркетингу. 3. Міжнародне політико-правове середовище. 4. Соціокультурне середовище міжнародного маркетингу. 5. Міжнародні маркетингові дослідження. 6. Аналіз міжнародної конкуренції. 7. Маркетингова товарна політика на світових ринках. 8. Міжнародна політика ціноутворення. 9. Збутова політика в міжнародному маркетингу. 10. Міжнародні канали розподілу продукції. 11. Міжнародна комунікаційна політика. 12. Управління міжнародним маркетингом.
Рекомендована література:
1. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: Навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2004. – 152 с.
3. Сорока М.В. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: Сорока М.В. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2012. – 84 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (25%): усне експрес-опитування (5%), захист лабораторних робіт (10%), виступи та презентації (5%), індивідуальне науково-дослідне завдання (5%)
Екзаменаційний контроль (75%): письмова компонента (55%), усна компонента (20%)