Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 3
Спеціальність: Науки про Землю
Код дисципліни: 6.103.00.O.58
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Задорожний В.В., Бабкіна М.І., Дмитрук В.А., Олексів Г.Д.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Очікується, що після завершення вивчення відповідного модуля студент буде здатний:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях; • домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована; • писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності.
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях; • домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована; • писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності.
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2.
Кореквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2.
Короткий зміст навчальної програми:
Геодезія як наука: визначення важливої інформації; обмін інформацією; написання короткого опису. Геодезична зйомка: обмін технічною інформацією; упорядкування інструкцій. Методи геодезичної зйомки: читання діаграм, ігнорування неважливої інформації; опис процесу. Фотограмметрія: опис функцій, порівняння та співставлення. Геоінформаційні системи: обмін технічною інформацією. Аерофотозйомка: обмін технічною інформацією; опис переваг та недоліків. Кадастр: пояснення; укладання рекомендацій. (Розвиток навичок проглядового та пошукового читання: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття мови на слух з метою отримання загальної та конкретної інформації.)
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. Getting on in English (Intermediate) . З грифом МОН. За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів. -2012.
2. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 1. З грифом МОН. Львів. – 2012.
3. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 2. З грифом МОН. Львів. – 2012.
4. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
5. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
6. Readings in Geodesy.Практикум з розвитку інтегрованих навичок мовлення англійською мовою в галузі геодезії для студентів, магістрів та аспірантів. Л.Балацька, В. Вдовін, О. Гасько. Г.Олексів та ін. Львів, 2009.
7. Amos Julie-Ann. Pass that job interview. – Oxford: How to books, 2009. – 92 p.
8. Murphy, Raymond + CD English Grammar in Use. A self-study Reference and Practice Book for intermediate Students of English with Answers / Raymond Murphy. - Third Edition. Included CD-ROM. - Cambridge University Press, 2005. - 379 p.
9. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
10. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), 1 семестр (англійська)» (ГД). - Сертифікат №00536. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=9772 . - E41-185-41/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, У.С. Гнідець, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
11. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), 2 семестр (англійська)» (ГД). - Сертифікат №00537. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=11713 . - E41-185-42/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, У.С. Гнідець, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
12. Електронний посібник практикум «Readings in Geodesy». - Сертифікат №00538. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=12026 . - E41-185-43/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1». – Сертифікат №02044. Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277 - Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р. (Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.)
14. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.2». – Сертифікат №02094. Адреса розміщення: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=3308 - Номер та дата реєстрації : E41-185-198/2018 від 05.01.2018 р. (Укладачі: Вислободська І.М., Залуцька Г.І., Пришляк М.В., Сорока Л.Т.)
Німецька мова:
1. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmitz, Tanja Sieber. – Munchen: Klett-Langenscheidt Verlag, 2018. - 168 c.
2. Sicher Aktuell. Deutsch als Fremdsprache. (B1,B2) / Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Magdalena Matussek. – Muncehn: Hueber Verlag, 2019. – 118 c.
3. Комунікативна німецька мова : навчальний посібник (ч. 1) / За ред. В. Задорожного ... [та ін.]. - Львів, БаК, 1998. - 162 c. : іл., табл.
4. Комунікативна німецька мова (ч. 2) / За ред. М. Весни, В. Задорожного, Т. Зайферта. – Вінниця «Поділля-2000», 2003. - 16о c.
5. Deutsch fur den Beruf (Німецька мова для фаху, підручник для студентів технічних спеціальностей) / За ред. М. Весни, В. Задорожного. - Львів : “Растр-7”, 2010. - 276 c.
6. Lehr- und Ubungsbuch der deutschen Grammatik – aktuell Autoren/Herausgeber: Hilke Dreyer, Richard Schmitt Ausgabe: 2. Uberarbeitete Ausgabe
7. Д. Паремська. Німецька мова. Практична граматика. видавництво Арій. – 2015.
8. Langenscheidt Power Worterbuch Deutsch als Fremdsprache Autoren/Herausgeber: Dieter Gotz, Redaktion Langenscheidt (Hrsg.)
9. Mittelpunkt / Mittelpunkt neu B1+ Autoren/Herausgeber: Birgit Braun, Margit Doubek, Nadja Fugert, Sandra Hohmann vitamin de Zeitschrift fur junge Deutschlerner Verein -- "vitamin de", NP PRESS.DE.
Французька мова:
1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І. Бабкіна, О.С. Білик, М.З. Джура, І.М. Ключковська, Б.Г. Кушка; за ред. І.М. Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
4. Ділова французька мова: навч. посіб. / Н.М. Демчук, В.Г. Міщенко. – Львів: Новий світ-2000, 2013. – 225 с.
5. Самостійна робота студентів з навчальної дисципліни “Іноземна мова (французька) за професійним спрямуванням”: метод. вказівки для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” усіх базавих напрямів / уклад. М.І. Бабкіна, Б.Г. Кушка. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 28 с.
6. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
7. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2017. - 255 p.
8. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2018. -192 p.
9. Словники.
10. Періодичні та Інтернет-видання фахового спрямування.
11. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови”. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
1. Getting on in English (Intermediate) . З грифом МОН. За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів. -2012.
2. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 1. З грифом МОН. Львів. – 2012.
3. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 2. З грифом МОН. Львів. – 2012.
4. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
5. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
6. Readings in Geodesy.Практикум з розвитку інтегрованих навичок мовлення англійською мовою в галузі геодезії для студентів, магістрів та аспірантів. Л.Балацька, В. Вдовін, О. Гасько. Г.Олексів та ін. Львів, 2009.
7. Amos Julie-Ann. Pass that job interview. – Oxford: How to books, 2009. – 92 p.
8. Murphy, Raymond + CD English Grammar in Use. A self-study Reference and Practice Book for intermediate Students of English with Answers / Raymond Murphy. - Third Edition. Included CD-ROM. - Cambridge University Press, 2005. - 379 p.
9. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
10. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), 1 семестр (англійська)» (ГД). - Сертифікат №00536. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=9772 . - E41-185-41/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, У.С. Гнідець, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
11. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), 2 семестр (англійська)» (ГД). - Сертифікат №00537. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=11713 . - E41-185-42/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, У.С. Гнідець, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
12. Електронний посібник практикум «Readings in Geodesy». - Сертифікат №00538. - http://vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.phd?id=12026 . - E41-185-43/2013 від 26.11.2013 р. (Укладачі: Л.П. Балацька, О.Л. Гасько, Г.Д. Олексів, Ю.І. Шийка).
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1». – Сертифікат №02044. Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277 - Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р. (Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.)
14. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.2». – Сертифікат №02094. Адреса розміщення: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=3308 - Номер та дата реєстрації : E41-185-198/2018 від 05.01.2018 р. (Укладачі: Вислободська І.М., Залуцька Г.І., Пришляк М.В., Сорока Л.Т.)
Німецька мова:
1. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmitz, Tanja Sieber. – Munchen: Klett-Langenscheidt Verlag, 2018. - 168 c.
2. Sicher Aktuell. Deutsch als Fremdsprache. (B1,B2) / Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Magdalena Matussek. – Muncehn: Hueber Verlag, 2019. – 118 c.
3. Комунікативна німецька мова : навчальний посібник (ч. 1) / За ред. В. Задорожного ... [та ін.]. - Львів, БаК, 1998. - 162 c. : іл., табл.
4. Комунікативна німецька мова (ч. 2) / За ред. М. Весни, В. Задорожного, Т. Зайферта. – Вінниця «Поділля-2000», 2003. - 16о c.
5. Deutsch fur den Beruf (Німецька мова для фаху, підручник для студентів технічних спеціальностей) / За ред. М. Весни, В. Задорожного. - Львів : “Растр-7”, 2010. - 276 c.
6. Lehr- und Ubungsbuch der deutschen Grammatik – aktuell Autoren/Herausgeber: Hilke Dreyer, Richard Schmitt Ausgabe: 2. Uberarbeitete Ausgabe
7. Д. Паремська. Німецька мова. Практична граматика. видавництво Арій. – 2015.
8. Langenscheidt Power Worterbuch Deutsch als Fremdsprache Autoren/Herausgeber: Dieter Gotz, Redaktion Langenscheidt (Hrsg.)
9. Mittelpunkt / Mittelpunkt neu B1+ Autoren/Herausgeber: Birgit Braun, Margit Doubek, Nadja Fugert, Sandra Hohmann vitamin de Zeitschrift fur junge Deutschlerner Verein -- "vitamin de", NP PRESS.DE.
Французька мова:
1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І. Бабкіна, О.С. Білик, М.З. Джура, І.М. Ключковська, Б.Г. Кушка; за ред. І.М. Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
4. Ділова французька мова: навч. посіб. / Н.М. Демчук, В.Г. Міщенко. – Львів: Новий світ-2000, 2013. – 225 с.
5. Самостійна робота студентів з навчальної дисципліни “Іноземна мова (французька) за професійним спрямуванням”: метод. вказівки для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” усіх базавих напрямів / уклад. М.І. Бабкіна, Б.Г. Кушка. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 28 с.
6. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
7. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2017. - 255 p.
8. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2018. -192 p.
9. Словники.
10. Періодичні та Інтернет-видання фахового спрямування.
11. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови”. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
Підсумковий контроль: екзамен
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну 100
Аудиторна робота 45
Аудіювання 10
Читання 15
Мовлення 10
Письмо 10
Екзаменаційна робота 55
Підсумковий контроль: екзамен
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну 100
Аудиторна робота 45
Аудіювання 10
Читання 15
Мовлення 10
Письмо 10
Екзаменаційна робота 55