Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Зв'язки з громадськістю в соціальній сфері

Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 7.231.01.E.22
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Доктор політичних наук, доцент Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: сутність PR як соціальної технології; сутність PR як комунікативної технології; особливості технологій PR в історичній ретроспективі; основні принципи роботи спеціаліста по PR у сфері соціальної роботи; основні форми роботи спеціаліста по PR у сфері соціальної роботи; критерії ефективності PR - програми у сфері соціальної роботи; як використовувати принципи PR для досягнення бажаного результату для організації соціального профілю.
• уміти: користуватися основними PR - технологіями та принципами у професійній діяльності соціального працівника; творчо використовувати модульні технології в реалізації PR - проектів; сформулювати цілі і завдання комунікативної кампанії, підібрати відповідні засоби та форми для реалізації цілей і завдань комунікативної кампанії; консультувати керівництво організації з питань побудови іміджу організації, підтримання репутації організації, вирішення конфліктних проблем в організації соціального профілю.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Теоретична соціологія, Галузеві соціології, Зв’язки з громадськістю, Менеджмент у соціальній роботі.
Короткий зміст навчальної програми:
Зв’язки з громадськістю ( PR) як сфера професійної діяльності соціального працівника. Формула PR. Особливості PR - технологій порівняно з іншими комунікативними технологіями. Стратегічне планування PR-діяльності. Поняття комунікативної стратегії. Технології роботи із засобами масової інформації. Медіапланування. Управління інформацією та конструювання новин. Корпоративне позиціонування. Формування корпоративного іміджу організації соціального профілю. Стратегії формування іміджу. PR – технології у роботі з внутрішньою громадськістю. Комунікативні проблеми та PR -діяльність в організації. Соціальні кампанії. Технології залучення інвестицій для організацій та фондів соціального профілю (Спонсорінг та фандрейзінг). Технології управління кризовими та конфліктними ситуаціями в ході PR -проектів.
Рекомендована література:
1. Душкина М.Р. PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология: Учебное пособие – СПб.: , 2010.
2. Зверинцев А. Коммуникативный менеджмент. Рабочая книга менеджера PR. – Спб.,1997.
3. Кияк Б.Р. PR – стосунки з громадськістю. – К., 2009.
4. Королько В. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: підручник ., 2-е вид.доп. – К., 2001.
5. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз: системные модели, технологии. – М., 2007.
6. Почепцов Г.Г. Имиджмейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.,1995.
7. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз. – К.,2000.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): письмовий ессей , присвячений формуванню іміджу соціальної проблеми в українських ЗМІ, усне опитування.
• Підсумковий контроль (60 %, диференційований залік): тестування (40%), усне опитування.