Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психологічна експертиза поведінки і діяльності особистості
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 7.053.01.E.31
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук, старший викладач Олійник Алла Вікторівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати основні теоретичні положення та емпіричні характеристики, структуру проведення психологічної експертизи, зміст, мету та завдання, діяльності психолога-експерта, відмінності психологічної експертизи від науково-психологічного дослідження, професійно-етичні норми діяльності психолога-експерта;
- вміти планувати етапи проведення психологічної експертизи на запит замовника; застосовувати конкретний загальний та спеціальний методичний інструментарій для проведення психологічної експертизи; формулювати науково-обґрунтовані висновки у ході проведення психологічної експертизи.
- вміти планувати етапи проведення психологічної експертизи на запит замовника; застосовувати конкретний загальний та спеціальний методичний інструментарій для проведення психологічної експертизи; формулювати науково-обґрунтовані висновки у ході проведення психологічної експертизи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологічне супроводження функціонування особистості;
- Психологія управління поведінкою і діяльністю особистості.
- Психологія управління поведінкою і діяльністю особистості.
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет, цілі, завдання психологічної експертизи. Методичний інструментарій психологічної експертизи. Рівневий аналіз поведінки і діяльності особистості в судово-психологічній експертизі. Психологічна експертиза конфліктної поведінки. Психолого-педагогічна експертиза: зміст та завдання. Психологічна експертиза ефективності діяльності педагогічного працівника. Психологічна експертиза девіантної поведінки дітей та молоді. Трудова діяльність як об'єкт психологічної експертизи.
Рекомендована література:
1. Боянжу М.Г. Психолого-педагогічна експертиза: метод.посіб./ М.Г. Боянжу. - Херсон, 2003. – 178 с.
2. Леонтьев Д.А. Комплексная гуманитарная экспертиза / Д.А. Леонтьев.- М.: Смысл, 2008.- 135 с.
3. Мамайчук И.И. Экспертиза личности / И.И.Мамайчук. – СПб.: Речь, 2002.
4. Ребуха Л.З. Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення: навч.посіб. / Л.З. Ребуха. - Тернопіль: Економічна думка, 2008.- 128 с.
2. Леонтьев Д.А. Комплексная гуманитарная экспертиза / Д.А. Леонтьев.- М.: Смысл, 2008.- 135 с.
3. Мамайчук И.И. Экспертиза личности / И.И.Мамайчук. – СПб.: Речь, 2002.
4. Ребуха Л.З. Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення: навч.посіб. / Л.З. Ребуха. - Тернопіль: Економічна думка, 2008.- 128 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, експрес-тестування, якість виконання письмових практичних завдань;
• підсумковий контроль: диференційований залік на основі поточних балів за 100-бальною шкалою.
• підсумковий контроль: диференційований залік на основі поточних балів за 100-бальною шкалою.