Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практикум з психологічних тренінгів поведінки, діяльності і бізнесу
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 7.053.01.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: доктор психологічних наук, доцент Сняданко Ірина Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати:
- принципи проведення психологічних тренінгів;
- зміст різних психокорекційних технік;
- особливості проведення психологічних тренінгів в різних сферах життєдіяльності особистості та сфері бізнесу.
Уміти:
- складати програму психологічних тренінгів;
- застосовувати різні психокорекційні техніки у проведенні психологічних тренінгів;
- володіти уміннями та навичками аналізу групової динаміки під час проведення психологічних тренінгів.
- принципи проведення психологічних тренінгів;
- зміст різних психокорекційних технік;
- особливості проведення психологічних тренінгів в різних сферах життєдіяльності особистості та сфері бізнесу.
Уміти:
- складати програму психологічних тренінгів;
- застосовувати різні психокорекційні техніки у проведенні психологічних тренінгів;
- володіти уміннями та навичками аналізу групової динаміки під час проведення психологічних тренінгів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна психологія;
• Психологія управління;
• Практична психологія;
• Соціальна психологія.
• Загальна психологія;
• Психологія управління;
• Практична психологія;
• Соціальна психологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Оволодіння знаннями, уміннями та навичками роботи за кататимно-імагінативним методом символдрама у психологічних тренінгах корекції поведінки особистості, розв'язанні її особистісних проблем , в управлінні людськими ресурсами в організації. Особливості застосування у психологічних тренінгах когнітивно-поведінкового підходу щодо корекції поведінки особистості, групи людей, команди працівників. Оволодіння знаннями, уміннями щодо застосування технік арт-терапії при проведенні психологічних тренінгів. Психологічні технології у роботі організаційних психологів. принципи формування команди працівників, їх мотивації до професійної діяльності. Психологічні Тренінги з тайм-менеджменту, комунікації.
Рекомендована література:
1. Технології роботи організаційних психологів : навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів інститутів післядипломної освіти / [Л.М. Карамушка, Т.В. Зайчикова, О.В. Винославська та ін.] ; за наук. ред. Л.М. Карамушки. – К. : Фірма «ІНКОС», 2005. – 366 с.
2. Вестбрук Д. Вступ у когнітивно-поведінкову терапію / Д. Вестбрук, Дж. Кірк, Г. Кеннерлі. – Український інститут Когнітивно-поведінкової терапії. – Львів : Свічадо. – 2014. – 410 с.
3. Рудестам К. Групповая психотерапия / К. Рудестам. – СПб.: Питер. – 1999. – 384 с.
4. Фопель К. Создание команды. Психологические игры и упражнения / Клаус Фопель ; пер. с нем. М. Янков. – М. : Генезис, 2003. – 400 с.
2. Вестбрук Д. Вступ у когнітивно-поведінкову терапію / Д. Вестбрук, Дж. Кірк, Г. Кеннерлі. – Український інститут Когнітивно-поведінкової терапії. – Львів : Свічадо. – 2014. – 410 с.
3. Рудестам К. Групповая психотерапия / К. Рудестам. – СПб.: Питер. – 1999. – 384 с.
4. Фопель К. Создание команды. Психологические игры и упражнения / Клаус Фопель ; пер. с нем. М. Янков. – М. : Генезис, 2003. – 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, експрес-тестування, якість виконання письмових практичних завдань; підсумковий контроль: на основі поточних балів за 100-бальною шкалою.