Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг та рекламно-інформаційна діяльність в туризмі

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.57
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Туризм
Лектор: Макар О.П.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів;
- організовувати процес обслуговування в туристичних фірмах, володіючи сучасними інформаційними та комунікаційними технологіями;
- здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних рекламних туристичних продуктів;
- аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
економіка підприємств туристичній галузі, організація туризму, планування організації туристичної діяльності, інвестиції в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми:
Маркетингові інформаційні системи в туризмі. Сегментація туристичного ринку. Диференціація тур продукту і його переваги на сучасному ринку. Сегментування та позиціонування тур продукту. Маркетингові комунікації в туризмі. Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами.Засоби поширення туристичної реклами. Створення брендингу в туристичній індустрії. Стратегія туристичного маркетингу.Маркетингова цінова стратегія в туризмі.
Рекомендована література:
Балабанова Л.В.Маркетинг підприємства: Навч. посібник/ Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с.
Мальська М.П. Основи маркетингу в туризмі підручник. / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: - К.: “Центр учбової літератури”, 2016. – 336 с.
Барышев А.Ф. Маркетинг в туризме и гостеприимстве : учеб. пособие / А.Ф. Барышев. — М. : Финансы и статистика, 2007. — 160 с.
Котлер Ф., Келлер К.Л.Маркетинг менеджмент/ Ф. Котлер, К.Л. Келлер; 14-е изд;. пер. С англ. под. ред. В. Кузина. — СПб.: Питер, 2014. - 800 с.
Маркетинг Навч.посіб М.В. Мальчик, Н.А.Гонтаренко, О.В. Попко, З.О.Толчанова, Б.О.Король, О.В.Мартинюк, С.І.Коваль; за заг.ред.д.е.н., проф. Мельчик М.В.- Рівне: НУВГП,2014.- 444с.
Ромат Є.В. Основи реклами: Навч.посіб.- Харків: Студцентр, 2006.-288с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%) – екзамен