Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Безпека туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.92
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Туризм
Лектор: Римар Ю.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
створення безпечних умов подорожей; проектування нових туристичних об’єктів і технологічних процесів відповідно до сучасних вимог міжнародної безпеки; прогнозування й прийняття грамотних рішень у звичайних умовах і в умовах надзвичайних ситуацій із захисту туристів, працівників туристичних підприємств від можливих ризиків, наслідків аварій, катастроф, стихійних лих і застосування сучасних заходів безпеки на міжнародному рівні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
основи туризмознавства, правове регулювання туристичної діяльності, технологія гостинності в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми:
Основи безпеки туристичної діяльності. Ризики в туристичній діяльності. Організація роботи туристичного підприємства із забезпечення безпеки туриста. Забезпечення безпеки туризму за основними видами. Міжнародний досвід по розробці заходів безпеки туризму. Концептуальні засади безпеки туризму.
Рекомендована література:
1. Козинець В. М. Безпека життєдіяльності у сфері туризму: Навчальний посібник. / В. М. Козинець.– К.: Кондор. 2006. – 576 с.
2. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика : навч. посіб. / М. П. Мальська, В. В. Худо. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 424 с.
3. Коробейникова Я. С. Безпека туризму та туристичні формальності [Електронний ресурс] : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. – Івано- Франківськ : ІФНТУНГ, 2012. – 85 с.
2. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика : навч. посіб. / М. П. Мальська, В. В. Худо. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 424 с.
3. Коробейникова Я. С. Безпека туризму та туристичні формальності [Електронний ресурс] : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. – Івано- Франківськ : ІФНТУНГ, 2012. – 85 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік