Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інфраструктура туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.01.E.77
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: Кошова Б.Р.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних туристичних продуктів; здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування та модернізації туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; здатність демонструвати знання сучасних досягнень іннова¬ційних технологій в галузі туризму.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент в туризмі, Маркетинг в туризмі, Рекреаційні комплекси світу, Аналіз внутрішнього туристичного ринку, Інфраструктура міжнародного туризму.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-методологічні засади становлення поняття інфраструктура. Понятійний апарат інфраструктури туризму. Функціональні складові та структурні блоки інфраструктури туризму. Стратегія розвитку туристичної інфраструктури та аналіз її конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність сфери туризму. Методологічні засади оцінки землі для потреб формування інфраструктури туризму. Оцінка об’єктів нерухомості як елементів інфраструктури туризму. Методика оцінки якості інфраструктури на ринку туристичних послуг. Вибір оптимального місця розташування об’єкту сфери туризму. Оцінка економічної ефективності проектів з розвитку інфраструктури туризму.
Рекомендована література:
1. Васильєв О.В. Методологія і практика інфраструктурного забезпечення функціонування і розвитку регіонів України / О.В. Васильєв.- Монографія. – Харків: ХНАМГ, 2007. – 341 с.
2. Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. – 3-є вид., перероб. та доп. – К. : Альтерпрес, 2005. – 436 с.
3. Сорока І.В. Інфраструктура товарного ринку: навч. Посібн. / І.В. Сорока. – К.: НМЦВО МОіН України, НВФ «Студцентр», 2002.-608с.
4. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу/ Т.І. Ткаченко. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2009. – 463с.
2. Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. – 3-є вид., перероб. та доп. – К. : Альтерпрес, 2005. – 436 с.
3. Сорока І.В. Інфраструктура товарного ринку: навч. Посібн. / І.В. Сорока. – К.: НМЦВО МОіН України, НВФ «Студцентр», 2002.-608с.
4. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу/ Т.І. Ткаченко. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2009. – 463с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен