Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організаця послуг харчування
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.22
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: к.б.н., доц., Паньків Н.Є.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Результати навчання:
- володіння достатніми знаннями в галузях прилеглих організації послуг харчування, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію на ринку сфери послуг та визначати ключові тенденції їх розвитку;
- отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій за допомогою сучасних комунікаційних та інноваційних технологій ;
- розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану ринку сфери послуг на рівні, що дозволить можливість працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при наданні послуг з організації харчування;
- здатність демонструвати знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі організації послуг харчування.
- володіння достатніми знаннями в галузях прилеглих організації послуг харчування, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію на ринку сфери послуг та визначати ключові тенденції їх розвитку;
- отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій за допомогою сучасних комунікаційних та інноваційних технологій ;
- розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану ринку сфери послуг на рівні, що дозволить можливість працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при наданні послуг з організації харчування;
- здатність демонструвати знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі організації послуг харчування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму
Організація ресторанного господарства
Організація ресторанного господарства
Короткий зміст навчальної програми:
Ресторанне господарство як складова індустрії гостинності. Загальна характеристика методів і форм обслуговування. Обслуговування бенкетів. Організація кейтерингового обслуговування. Організація дозвілля в закладах ресторанного господарства. Організація обслуговування в ресторанах. Організація обслуговування в барах. Організація обслуговування у кав'ярні. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства для дітей. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі
організація обслуговування учасників ділових, культурних, громадських та спортивних заходів. Особливості обслуговування туристів. Організація обслуговування пасажирів на транспорті
Рекомендована література:
1. ДСТУ 4281-2004 “ Заклади ресторанного господарства. Класифікація”
2. ГОСТ 30523-97 “Общественное питание. Общин требования”
3. ГОСТ 30524-97 “Общественное питание. Требования к обслуживающему персоналу”
4. ДСТУ 4161:2003. Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги.
5. Правил роботи закладів громадського харчування від 24.07.2002 р. №219, затверджені Мінекономіки та Європейської інтеграції України
2. ГОСТ 30523-97 “Общественное питание. Общин требования”
3. ГОСТ 30524-97 “Общественное питание. Требования к обслуживающему персоналу”
4. ДСТУ 4161:2003. Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги.
5. Правил роботи закладів громадського харчування від 24.07.2002 р. №219, затверджені Мінекономіки та Європейської інтеграції України
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (50%) – практичні заняття, усне опитування.
Підсумковий контроль (50%) – екзамен.
Підсумковий контроль (50%) – екзамен.