Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Виробнича практика "Туристична"
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.65
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Туризм
Лектор: ас. Костючко В. М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці; набуття навичок ділового спілкування із працівниками туристичної індустрії та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування; розуміння управлінських та виробничих процесів у туристичному бізнесі; ознайомлення із виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління рекреаційно-туристичними підприємствами, вивчення їх рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація туристичних подорожей), Основи туризмознавства, Географія туризму.
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення із засновницькими документами підприємства туріндустрії (статут, свідоцтво про державну реєстрацію тощо), ліцензії, сертифікат. Вивчення структури управління підприємством (фірмою), штатного розпису, посадових інструкцій. Аналіз основних напрямів діяльності туристичного підприємства (фірми) (форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; класи туризму (внутрішній, міжнародний, іноземний); види туризму (по цілям); географія подорожей (країни, міста). Вивчення пропозиції туристичного підприємтва (фірми): основну, підтримуючу, стратегічну і тактичну групи туристичних продуктів. Договірні відносини туристичного підприємства (фірми) з партнерами, екскурсійними підприємствами, підприємствами харчування та з клієнтом. Заповнення необхідної документації, яка забезпечує тур (ваучера, анкети для отримання візи, страхового полісу тощо). Рекламна діяльність туристичного підприємства (фірми). Розробка нового (внутрішнього) туристичного маршруту.
Рекомендована література:
1. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 280 с.
2. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: организация деятельности: Учебник. М.: Финансы и статистика, 2000. 256 с.
3. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. К.: «Альтерпрес», 2003. 104 с.
4. Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник / Мальська М., Худо В., Цибух В. Львів: Вид. центр. ЛНУ, 2003. – 295 с.
5. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навчальний посібник. – К.: Інс5итут туризму ФПУ, 2002. – 256 с.
6. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
7. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник – Київ : Атіка, 2006 . – 264 с.
2. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: организация деятельности: Учебник. М.: Финансы и статистика, 2000. 256 с.
3. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. К.: «Альтерпрес», 2003. 104 с.
4. Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник / Мальська М., Худо В., Цибух В. Львів: Вид. центр. ЛНУ, 2003. – 295 с.
5. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навчальний посібник. – К.: Інс5итут туризму ФПУ, 2002. – 256 с.
6. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
7. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник – Київ : Атіка, 2006 . – 264 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль — диференційований залік