Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація туризму (Організація анімаційної діяльності)
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.63
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: Недзвецька О.В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знання сутності позаробочого часу людини, основних напрямів дозвілля, запитів туристів та переваг сучасних анімаційних програм, специфіку та методику організації анімаційних програм для різних категорій населення, особливості формування сценаріїв анімаційних програм, здійснення підготовки, впровадження та аналізу проведеного анімаційного заходу як механізму формування дозвіллєвої культури туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Філософія туризму; Професійний етикет
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття і зміст дозвілля як природно відповідної функції життя людини. Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля. Анімаційна діяльність у роботі з різними категоріями туристів. Особливості формування сценаріїв та проведення різноманітних анімаційних програм. Методика організації анімаційних програм та готовність аніматора і анімаційної команди до проведення театралізованих видовищ та розважально-розвиваючих анімаційних програм.
Рекомендована література:
1. Байлик С.І. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібн. / С.І. Байлик, О.М. Кравець. – Х. : ХНАМГ, 2008. – 197 с.
2. Гальперина Т.И. Режиссура культурно-досуговых программ в работе менеджера туристской анимации: учебное пособие / Т.И. Гальперина; Российская международная академия туризма. – М. : Советский спорт, 2006. – 168 с.
3. Климистий С.М. Анімація в туризмі : навч. посібн. / С. М. Килимистий. – К. : ФПУ, 2007. – 188 с.
2. Гальперина Т.И. Режиссура культурно-досуговых программ в работе менеджера туристской анимации: учебное пособие / Т.И. Гальперина; Российская международная академия туризма. – М. : Советский спорт, 2006. – 168 с.
3. Климистий С.М. Анімація в туризмі : навч. посібн. / С. М. Килимистий. – К. : ФПУ, 2007. – 188 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%) — практичні заняття, лабораторні заняття, усне опитування.
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен.
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен.