Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційно-комунікаційні системи

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.125.01.E.57
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Безпека інформаційних технологій
Лектор: ст.викладач Баран Роман Дмитрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні концепції та термінологію інформаційно-комунікаційних систем; базові топології; основні апаратні засоби ; основні архітектури; області застосування; основні стандарти та протоколи інформаційно-комунікаційних систем.
• вміти досліджувати математичні моделі протоколів інформаційно-комунікаційних систем; використовувати отримані теоретичні знання в різних сферах техніки;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування інформаційно-комунікаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Інформаційні технології
• Теорія інформації та кодування,
Короткий зміст навчальної програми:
Загальні принципи побудови інформаційно-комунікаційних систем. Базові топології. Еталонна модель взаємодії відкритих систем (OSI) та принципи адресування в комп’ютерних мережах. Класичні стандартні та новітні обчислювальні мережі. Фізична передача даних по лініях зв'язку інформаційно-комунікаційних систем. Віртуальні локальні мережі. Вибір конфігурації мереж Ethernet і Fast Ethernet. Основи роботи ТСР/ІР. Основи ІР- маршрутизації. Реалізація сучасних технологій маршрутизації і комутації. Методика і способи проектування інформаційно-комунікаційних систем.
Рекомендована література:
1. Шиндер Д.Л. Основы компьютерных сетей. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 656 с.
2. Амато В. Основы организации сетей Cisco, т.2. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 464 с.
3. Танненбаум Э. Компьютерные сети. 4-е изд. - СПб.: Питер, 2009. - 992 с.
4. Олифер В.Г., Олифер Н.А. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы: Учебник для вузов. 4-е изд. - СПб.: Питер, 2010. - 944 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)

Інформаційно-комунікаційні системи (курсова робота)

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.125.01.E.62
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Безпека інформаційних технологій
Лектор: ст.викладач Баран Роман Дмитрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основні концепції та термінологію інформаційно-комунікаційних систем; базові топології; основні апаратні засоби ; основні архітектури; області застосування; основні стандарти та протоколи інформаційно-комунікаційних систем.
• вміти досліджувати математичні моделі протоколів інформаційно-комунікаційних систем; використовувати отримані теоретичні знання в різних сферах техніки;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування інформаційно-комунікаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Інформаційні технології
• Теорія інформації та кодування,
Короткий зміст навчальної програми:
Курсовий проект з дисципліни виконується з метою закріплення та поглиблення теоретичних знань та вмінь, набутих студентом у процесі засвоєння всього навчального матеріалу дисципліни в області дослідження та розробки інформаційно-комунікаційних систем. Конкретна мета курсового проекту міститься у розробці інформаційно-комунікаційних систем згідно похідних даних зумовлених варіантом індивідуального завдання.
Рекомендована література:
1. Шиндер Д.Л. Основы компьютерных сетей. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 656 с.
2. Амато В. Основы организации сетей Cisco, т.2. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 464 с.
3. Танненбаум Э. Компьютерные сети. 4-е изд. - СПб.: Питер, 2009. - 992 с.
4. Олифер В.Г., Олифер Н.А. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы: Учебник для вузов. 4-е изд. - СПб.: Питер, 2010. - 944 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумкова оцінка виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою.