Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Лідерство та групова динаміка

Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.00.M.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: к.е.н., проф. Козик Василь Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
продемонструвати такі результати навчання:
? Сформувати практичні задачі з управління персоналом для умов підприємств різних форм власності з врахуванням чинного законодавства України.
? Розвинути в студента розуміння:
- суть процесу керівництва;
- суть групової динаміки;
- що таке комунікації та їх місце у процесі менеджменту;
- що таке час і як можна ним управляти;
- суть управлінської праці керівника та методи роботи з колективом;
? Володіння сучасними прийомами і методами керівництва;
? Проведення ділової зустрічі;
Складання оптимального розпорядку свого трудового дня
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи менеджменту
Індивідуальна та командна робота в бізнесі
Короткий зміст навчальної програми:
Основи теорії управління. Управління групами. Керівництво, вплив і влада. Інформація та ефективність управління. Персонал в системі управління. Управління людськими ресурсами. Управлінська кар’єра.
Рекомендована література:
Кузьмін Олег Євгенович, Мала Надія Теодозіївна, Мельник Ольга Григорівна, Саніна Ольга Романівна
Менеджмент:навч. посіб. [для студентів, екстернів, аспірантів, викл. вищ. закл. освіти]/М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка" .-Львів:Вид-во Львів. політехніки,2012 .-240 с
2. Крушельницька Ольга Володимирівна, Мельничук Дмитро Петрович
Управління персоналом:навч. посіб.-Вид. 2-ге, перероб. й допов.-Київ:Кондор,2006 .-308 с.
3. Морушко Олександр Олександрович Кадровий менеджмент: навч.посіб. – Львів: Вид-во Львів. політехніки,2014 .-173 с
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль:
- оцінювання знань на практичних заняттях (обговорення та виконання практичних завдань; участь в ділових іграх; участь у підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті);
- оцінювання виконання та захисту контрольної роботи (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи);
- проведення підсумкової контрольної роботи.