Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки
Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.00.M.16
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: К. е. н., доцент Музиченко-Козловська О. В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Вміти будувати моделі оптимізації виробничо-господарської діяльності і технологічних процесів у будівельному секторі економіки.
2. Вміти впроваджувати технологію вибору оптимальних рішень;
3. Здійснювати аналіз результатів моделювання.
4. Проводити дослідження стійкості моделей.
5. Здійснювати аналіз закономірностей розвитку соціально-економічних явищ і процесів, визначити тенденцію їх розвитку, прогнозувати значення техніко-економічних показників.
6. Працювати із сучасними програмними продуктами для реалізації економіко-математичних моделей.
2. Вміти впроваджувати технологію вибору оптимальних рішень;
3. Здійснювати аналіз результатів моделювання.
4. Проводити дослідження стійкості моделей.
5. Здійснювати аналіз закономірностей розвитку соціально-економічних явищ і процесів, визначити тенденцію їх розвитку, прогнозувати значення техніко-економічних показників.
6. Працювати із сучасними програмними продуктами для реалізації економіко-математичних моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Економіка будівництва, основи менеджменту і маркетингу.
2. Технологія і організація будівельного виробництва.
3. Економічна оцінка проектних рішень (тренінг).
4. Планування, управління і контроль виконання будівельних робіт.
2. Технологія і організація будівельного виробництва.
3. Економічна оцінка проектних рішень (тренінг).
4. Планування, управління і контроль виконання будівельних робіт.
Короткий зміст навчальної програми:
Основи сталого розвитку, теорії сталого розвитку у будівельному секторі економіки; наукові засади сталого розвитку будівельного виробництва; об’єктивна необхідність раціонального та ефективного використання природних, науково-виробничих, людських ресурсів регіонів країни; засвоєння принципів раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища тощо.
Рекомендована література:
1. Музиченко-Козловська О. В. Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу «Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки» / укл.: О. В. Музиченко-Козловська. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 12 с.
2. Музиченко-Козловська О. В. Електронний навчально-методичний комплекс з курсу «Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки» для студентів Інституту економіки і менеджменту спеціальності 051 «Економіка». - : http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=7931.
3. Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки: методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 “Економіка” спеціалізації: “Економіка та управління будівництвом” заочної форми навчання / укл.: О. В. Музиченко-Козловська. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 15 с.
2. Музиченко-Козловська О. В. Електронний навчально-методичний комплекс з курсу «Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки» для студентів Інституту економіки і менеджменту спеціальності 051 «Економіка». - : http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=7931.
3. Забезпечення сталого розвитку у будівельному секторі економіки: методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 “Економіка” спеціалізації: “Економіка та управління будівництвом” заочної форми навчання / укл.: О. В. Музиченко-Козловська. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2019. – 15 с.
Методи і критерії оцінювання:
Оцінювання знань здійснюється за 100-бальною шкалою: завдання поточного контролю оцінюються в діапазоні від 0 до 30-35 балів, а завдання, що виносяться на залік оцінюються в діапазоні від 0 до 65-70 балів. Поточний контроль на заочній формі навчання здійснюється під час практичних занять, в процесі розгляду програмних питань у формах обговорення студентами актуальних контрольних питань дисципліни, аналізу ситуацій, оцінювання результатів їхньої самостійної роботи та індивідуальних завдань. Підсумковий контроль знань студентів здійснюють у формі заліку шляхом виконання письмових завдань.