Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління поставками в електронному бізнесі

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.01.E.46
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доц. Новаківський І.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність продемонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту;
• здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових досліджень;
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність розкривати соціально-економічну сутність явищ та процесів господарської діяльності організацій, оцінювати вплив на економічні процеси зовнішніх факторів, тенденції розвитку світової економіки, мати цілісне уявлення про систему розвитку організації, аналізувати і використовувати історичний досвід у вирішенні актуальних проблем вітчизняної економіки;
• інтегрувати та застосовувати одержані теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності ;
• розробляти стратегічні, тактичні та оперативні плани поточної діяльності, плани забезпечення ресурсами усіх видів, бізнес-плани та контролювати їх виконання;
• застосувати методи менеджменту для формування ділових відносин суб’єктів бізнесу з державними, приватними та громадськими інститутами, що його обслуговують; оптимального використання ресурсів суб’єктів господарювання і організацій, що забезпечують організаційно-технічне, інформаційно-аналітичне, фінансово-кредитне обслуговування бізнесу ;
• ухвалювати обґрунтовані стратегічні маркетингові рішення, поєднувати різноманітні економіко-математичні методи та моделі планування, організування та оцінювання результативності господарської діяльності підприємств і організацій;
• працювати в середовищі електронної комерції та формувати ланцюги поставок електронної комерції;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях.
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення;
• здатність продукувати креативні ідеї, розробляти та управляти інноваційними проектами, самостійно та колективно виконувати професійні завдання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити :
Інформаційні системи і технології в управлінні організацією
Розроблення системи електронного забезпечення діяльності організації
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретико-методологічні основи управління поставками у сфері електронного бізнесу. Управління поставками як важлива сфера економіки електронного бізнесу. Організування процесу постачання в електронному бізнесі. Управління поставками в електронному бізнесі. Управління запасами в електронному бізнесі. Політика ресурсоощадності при здійснення УПЕБ. Ефективність управління поставками в електронному бізнесі. Проблемні питання управління поставками та успіх в електронному бізнесі. Розрахунки, страхування та поверненні товарів в електронному бізнесі. Ризики при здійсненні управління поставками в електронному бізнесі. Економічний потенціал УПЕБ. Синергія в електронному бізнесі.
Рекомендована література:
1. Крикавський Є.В. Економіка логістики: навч.посіб. / Є.В. Крикавський, О.А. Похильченко, Н.В. Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М. Нікчич, Л.Я. Якимишин; за заг. ред. Є.В. Крикавського, О.А. Похильченко. – Львів: Видавництво «Львівської політехніки», 2014. – 640с.
2. Грехов А. М. Електронний бізнес (Е-комерція): навчальний посібник / Грехов А. М. - К.: Кондор, 2008. - 302 с.
3. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.
4. Антоненко О.М. Формування систем електронної торгівлі і логістика»: теорія та практика організацій / О.М. Антоненко, І.П. Міщук, О.О. Хамула // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012, №749. – С. 349-356
5. Скіцько В.І. Моделювання логістичних процесів повернення товарів у сфері е-комерції / В.І. Скіцько, Ю.В. Ігнатова // Проблеми економіки. – 2015. - №3. - с.352-358
6. Окландер М.А. Маркетинговые исследование сбытовой функции логистических систем предприятий / М.А. Окландер, О.И. Яшкина // Науковий журнал «Логістика: теорія та практика» Луцького Національного Університету. - №2(3). – Луцьк. - 2012. – с.43-50
7. Balakrishnan A. Collaboration and Coordination in Supply Chain Management and E?Commerce / A. Balakrishnan, J. Geunes // Production and Operations Management. – 2004. - №13(1). – pp. 1-2
8. Johnson M. E?Business and supply chain management: An overview and framework / M. Johnson, S. Whang // Production and Operations management.- 2002. - №11(4). – pp. 413-423
9. Gunasekaran A. Responsive supply chain: a competitive strategy in a networked economy / A. Gunasekaran, K. Lai, T. Cheng // Omega. - 2008. - №36(4). – рр. 549-564
10. Програмні засоби - Використання сучасних прикладних програм: пакету Microsoft Office, Microsoft Project, MathCAD, STATISTICA

Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід,іспит): письмово-усна форма 70%)

Управління поставками в електронному бізнесі (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.01.E.47
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: