Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг інновацій

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.O.59
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., проф. Карий Олег Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• уміння спілкуватись рідною та іноземною мовою із широкою професійною спільнотою та громадськістю в усній та письмовій формі;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
• нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Проектний менеджмент;
• Управління інноваційним розвитком організацій.
Короткий зміст навчальної програми:
Інновація як об’єкт маркетингової політики. Маркетингові дослідження ринку інновацій. Маркетингова товарна політика. Маркетинг технологічних інновацій. Цінова політика в інноваційній діяльності. Політика дистрибуції нового товару. Просування інновації на ринок
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
3. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)