Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація туристичної діяльності

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.73
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
? здатність продемонструвати знання і розуміння теоретико – прикладних засад здійснення інноваційних процесів, їхнього організаційного, ресурсного, правового та управлінського супроводу;
? вміння інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності;
? вміння розробляти, оцінювати та обґрунтовувати варіанти інноваційного розвитку підприємств (організацій, установ) у динамічному внутрішньому і нестабільному зовнішньому середовищі та визначати оптимальну структуру ресурсів для їхнього впровадження;
? здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити:
кореквізити: Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і соціально-економічні категорії туризму. Туристичні ресурси та туристичне районування. Регулювання туристичної діяльності. Організаційні основи туристичної діяльності. Формування туристичного продукту. Просування та реалізація і туристичного продукту. Послуги розміщення та харчування в туризмі. Транспортне забезпечення в туризмі. Екскурсійне обслуговування в туризмі. Безпека туристичних подорожей і туристичні формальності.
Рекомендована література:
1. Організування туристичної діяльності: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, А.В. Дубодєлова, І.Я. Кулиняк, Х.Ю. Малкуш. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 355 с.
2. Дурович А.П. Организация туризма / А.П. Дурович. – СПб.: Питер, 2009. – 320 с.
3. Качмарек Я. Туристический продукт. Замысел. Организация. Управление: учеб. пособ: пер. с польск. / Я Качмарек, А. Стасяк, Б. Володарчик. – М., 2008. – 280 с.
4. Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підруч. / В.К. Кіптенко – К.: Знання, 2010. – 502 с.
5. Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги ХХІ, 2008. – 344 с.
6. Любіцева О.О. Туристичні ресурси України: навч. посіб. / О.О. Любіцева, Є.В. Панкова, В.Г. Стафійчук. – К.: Альтпрес, 2007. – 369 с.
7. Мальська М.П. Основи туристичного бізнесу: навч. посіб. / М.П. Мальська, В.В. Худо, В.І. Цибух. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
8. Мармуль Л.О. Організаційно-економічний механізм функціонування туристично-рекреаційних підприємств: монографія / Л.О. Мармуль, О.А. Сарапіна. – К.: ННЦІАЕ, 2006. – 182 с.
9. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія – 2е вид., випр. та доповн. / Т.І. Ткаченко - К.: КНТЕУ, 2009. – 463 с.
10. Новини туристичної індустрії [Електронний ресурс]. – URL: http://www.tourismnews.com.ua
11. Офіційний сайт Державного агентства України з туризму та курортів [Електронний ресурс]. – URL: www.tourism.gov.ua.
12. Туристичний сайт Львівщини [Електронний ресурс]. – URL: http://www.tour.lviv.ua.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з лабораторних і практичних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)