Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Проектування інноваційних туристичних продуктів

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.74
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
? знання сутності, складових та особливостей туристичного маршруту;
- розуміння технології проектування нових туристичних маршрутів;
- знання порядку формування нових турів, інструментарію просування туристичних продуктів;
- вміння розробляти нові туристичні маршрути і формувати нові тури, визначати ціну нових турів, розробляти заходи із просування туристичних продуктів на ринок
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації
кореквізити:
Короткий зміст навчальної програми:
Туристичний продукт і його складові. Туристичні маршрути. Технологія проектування нового туристичного маршруту. Формування нових турів. Просування нових туристичних маршрутів і турів. Нові види туристичної діяльності, їх реалізація в Україні.
Рекомендована література:
1. Карягін Ю.О. Маркетинг турпродукту / Ю.О. Карягін, З.І. Тимошенко, Т.О. Демура, Г.Б. Мунін. – К.: Кондор, 2009. – 394 с.
2. Качмарек Я. Туристический продукт. Замысел. Организация. Управление: учеб. пособ: пер. с польск. / Я Качмарек, А. Стасяк, Б. Володарчик. – М., 2008. – 280 с.
3. Веткин В.А. Технология создания туристического продукта / В.А. Веткин. – М.: Гросс – Медиа, 2008. – 216 с.
4. Любіцева О.О. Туристичні ресурси України: навч. посіб. / О.О. Любіцева, Є.В. Панкова, В.Г. Стафійчук. – К.: Альтпрес, 2007. – 369 с.
5. Організування туристичної діяльності: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, А.В. Дубодєлова, І.Я. Кулиняк, Х.Ю. Малкуш. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 355 с.
6. Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги ХХІ, 2008. – 344 с.
7. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посіб / за ред. проф. І.М. Школи – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с.
8. Новини туристичної індустрії [Е-ресурс]. – URL : http://www.tourismnews.com.ua
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)

Проектування інноваційних туристичних продуктів (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.76
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: