Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинговий менеджмент у малому і середньому бізнесі
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.01.E.40
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулиняк І.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• застосовувати знання для обґрунтування та вибору методів та інструментів податкового менеджменту в сфері адміністрування податкових зобов’язань підприємства, які характерні в умовах податкової системи України; розраховувати основні загальнодержавні та місцеві податки та збори ;
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення.
• застосовувати знання для обґрунтування та вибору методів та інструментів податкового менеджменту в сфері адміністрування податкових зобов’язань підприємства, які характерні в умовах податкової системи України; розраховувати основні загальнодержавні та місцеві податки та збори ;
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Стратегічне управління підприємством, Планування діяльності організації;
кореквізити: Інфраструктура малого та середнього бізнесу
кореквізити: Інфраструктура малого та середнього бізнесу
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і особливості маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Методологія маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Аналітична функція маркетингового менеджменту. Сегментація ринку і позиціонування товарів. Маркетингове планування підприємств малого і середнього бізнесу. Організування маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Маркетинговий контроль підприємств малого і середнього бізнесу. Управління товарним асортиментом у системі маркетингового менеджменту. Ціноутворення в системі маркетингового менеджменту. Управління збутом підприємств малого і середнього бізнесу. Управління маркетинговими комунікаціями підприємств малого і середнього бізнесу
Рекомендована література:
1. Дубодєлова А.В. Маркетинговий менеджмент: Конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 8.03060101 “Менеджмент організацій та адміністрування” / А.В. Дубодєлова, Л.С. Лісовська, О.В. Юринець. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 89 с.
2. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / О.А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 495 с.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана». – К.: КНЕУ, 2009. – 336 с.
4. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За заг. ред. М.І. Белявцева, В.Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
5. Менеджмент: навч. посіб. / [Г.Є. Мошек, М.М. Ковальчук, Ю.В. Поканєвич, та ін.]; за заг. редакція Г. Є. Мошека. – К. : Ліра-К, 2015. – 550 с.
6. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с.
7. Осовська Г.В. Менеджмент : підручник / Г.В. Осовська, О.А. Осовський. - К. : Кондор-Видавництво, 2015. - 563 с
2. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / О.А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 495 с.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана». – К.: КНЕУ, 2009. – 336 с.
4. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За заг. ред. М.І. Белявцева, В.Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
5. Менеджмент: навч. посіб. / [Г.Є. Мошек, М.М. Ковальчук, Ю.В. Поканєвич, та ін.]; за заг. редакція Г. Є. Мошека. – К. : Ліра-К, 2015. – 550 с.
6. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с.
7. Осовська Г.В. Менеджмент : підручник / Г.В. Осовська, О.А. Осовський. - К. : Кондор-Видавництво, 2015. - 563 с
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): письмова форма (70%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): письмова форма (70%)
Маркетинговий менеджмент у малому і середньому бізнесі (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.01.E.43
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., ст. викл. Беспалюк Х.М., к.е.н., доц. Огінок С.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Навчитися визначати архетип бренду
2. Вміти вибудовувати комунікаційну політику бренду згідно його архетипу
2. Вміти вибудовувати комунікаційну політику бренду згідно його архетипу
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Стратегічний менеджмент
Прогнозування економічних процесів
Прогнозування економічних процесів
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і особливості маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу
Методологія маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу
Аналітична функція маркетингового менеджменту
Сегментація ринку і позиціонування товарів
Маркетингове планування підприємств малого і середнього бізнесу
Організування маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу
Маркетинговий контроль підприємств малого і середнього бізнесу
Управління товарним асортиментом у системі маркетингового менеджменту
Ціноутворення в системі маркетингового менеджменту
Управління збутом підприємств малого і середнього бізнесу
Управління маркетинговими комунікаціями підприємств малого і середнього бізнесу
Рекомендована література:
. Стефік Марк, Стефік Барбара «Прориви. Історії та стратегії радикальних новацій» / Пер. з англ. Д. Конарєва, Л. Савицька – К., Видавництво Олексія Капусти (підрозділ Агенції «Стандарт»), 2005. –
322 с.
2. Барнет Білл, Еванз Дейв Дизайн-мислення: Спроектуй своє життя / пер. з англ. Валерія Глінка. – 2-ге вид. – К.: Наш формат, 2019. – 224 с.
3. Марк М., Пирсон К. Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов / Пер. с англ. под ред.
В. Домнина, А. Сухенко. — СПб.: Питер, 2005. — 336 е.: ил.
4. Якимова Н.С. Економічні індикатори трансформації поведінкових моделей суб’єктів ринку праці / Н.С. Якимова // Науковий журнал «Підприємництво та інновації». – Видавничий дім «Гельветика»., 2019. –випуск 10. – С. 148-153.
5.Nataliya Chukhray, Khrystyna Bespaliuk (2019), Studing the Values of Professions for the Millennials as Subject of the Labor Market [w:] Zarzadzanie kapitalem ludzkim w uczelniach, Spoleczna Akademia Nauk, Lodz, ss. 163-179.
322 с.
2. Барнет Білл, Еванз Дейв Дизайн-мислення: Спроектуй своє життя / пер. з англ. Валерія Глінка. – 2-ге вид. – К.: Наш формат, 2019. – 224 с.
3. Марк М., Пирсон К. Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов / Пер. с англ. под ред.
В. Домнина, А. Сухенко. — СПб.: Питер, 2005. — 336 е.: ил.
4. Якимова Н.С. Економічні індикатори трансформації поведінкових моделей суб’єктів ринку праці / Н.С. Якимова // Науковий журнал «Підприємництво та інновації». – Видавничий дім «Гельветика»., 2019. –випуск 10. – С. 148-153.
5.Nataliya Chukhray, Khrystyna Bespaliuk (2019), Studing the Values of Professions for the Millennials as Subject of the Labor Market [w:] Zarzadzanie kapitalem ludzkim w uczelniach, Spoleczna Akademia Nauk, Lodz, ss. 163-179.
Методи і критерії оцінювання:
Курсовий проект (100 б.)