Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.72
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
? знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для формування економічної системи управління у сфері туризму в умовах жорсткої конкуренції;
? вміння використовувати сучасні методи і засоби формування інноваційних стратегій та підвищення конкурентоспроможності туристичної діяльності;
? вміння впроваджувати нові ефективні технології поєднання критеріїв «ціни» і «якості» у функціонуванні туристичного підприємства;
? здатність розв’язувати практичні економічні завдання у процесі управління конкурентоспроможністю інноваційної туристичної організації, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити:
кореквізити: Організування туристичної діяльності
Короткий зміст навчальної програми:
Конкурентоспроможність туристичної організації як економічне поняття. Конкурентоспроможність продукту (послуг) туристичної організації та методи його (їх) оцінки. Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю туристичної організації. Нарощування конкурентного потенціалу туристичної організації завдяки інноваційній діяльності. Розробка програми підвищення конкурентоспроможності інноваційної туристичної організації Реалізація інноваційної програми підвищення конкурентоспроможності туристичної організації та її моніторинг.
Рекомендована література:
1. Гуцол А.В. Інноваційні технології в туризмі: Навч. посібник. - Северодонецьк: ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. - 343 с.
2. Бунич Г.А. Туристический продукт: теория, практика, инновационные аспекты: Монография / Г.А. Бунич, В.А. Старцев. - М.: Союз-Пресс, 2012. - 236 с.
3. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [Текст] / О.О.Любіцева. - К.: "Альтерпрес", 2003. - 436 с.
4. Мальська М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія і практика. Навч. пос. [Текст] / М.П.Мальська, В.В.Худо. - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 424 с.
5. Хулей Г. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование / Г. Хулей, Дж. Сондерс, Н. Пирси / Пер. с англ. – Днепро: Баланс Бизнес Букс, 2005. – 800 с.
6. Ушаков Д.С. Прикладной туроперейтинг. - М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2010. - 416 с.
7. Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія / Г. А. Заячковська. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – 394 с.
8. Нова парадигма маркетингу підприємств в умовах глобалізації : монографія ; за наук. ред. М. Я. Матвіїва, О. М. Сохацької. – Тернопіль : ТНЕУ, 2013. – 416 с.
9. Туризм як національний пріоритет: колективна монографія за ред. І.М. Писаревського. – Х. ХНАМГ, 2010. – 284 c.
10. Скрипко Т.О. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: Навчальний посібник / Т.О. Скрипко, О.О. Ланда. - Львів: Видавництво ЛКА, 2012. - 300 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)

Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.75
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: