Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Foreign Tourism Market Investigation (курсовий проект)

Major: Management
Code of Subject: 7.073.04.E.129
Credits: 3
Department: Foreign Trade and Customs
Lecturer: Horbal Nataliya Ihorivna
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
1. In-depth knowledge of the theoretical and conceptual framework of international marketing management in tourism.
2. In-depth knowledge of the factors ensuring the efficiency of international marketing.
3. Ability to analyze the international market.
5. The ability to systematically build and implement an international marketing strategy. .
6. Ability to develop effective management decisions on effective international marketing management.
Required prior and related subjects:
Management,
Marketing,
Strategic Management,
International Tour Operating
Summary of the subject:
1. Overview of the tourist company. 2. General characteristics of international marketing of the company. 3. Analysis of international marketing environment of the company and feroign markets. 4. Formation of the type of international marketing strategy.
Recommended Books:
1. Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків: норми та критерії оцінювання виконання курсового проекту з дисципліни «Міжнародний маркетинг» галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальностей 7/8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», ІНЕМ, каф. ЗМД. - 2016. – 23 с.
2. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
Assessment methods and criteria:
Current control (100%): written component (50%), oral component (50%).