Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.16
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Люльчак З.С.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
знати: характеристики основних типів ринків, принципи сегментації цих ринків, методи розробки продукції, канали розподілу товарів, маркетингові комунікації, різні підходи до стратегії маркетингу, особливості міжнародного маркетингу
вміти: зібрати маркетингову інформацію, обробити її, визначити коло потенційних споживачів, ціну продукції, її конкурентоспроможність, спланувати комплекс маркетингу, розробити маркетингову стратегію для ефективного впровадження комплексу маркетингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: менеджмент; вступ до фаху
кореквізити: логістика, маркетинговий менеджмент, маркетингові дослідження
Короткий зміст навчальної програми:
Формування теорії маркетингу. Концепції та основні категорії маркетингу. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. Ринок підприємств, його основні характеристики. Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики. Засади маркетингового ціноутворення. Теорія маркетингових комунікацій. Теорія маркетингової політики розподілу. Організація та контроль маркетингової діяльності
Рекомендована література:
1. Люльчак З.С. Маркетинг 1 : Навч.посібик// Карий О.І., Люльчак З.С. – Львів: Видавництво Магнолія-2006, 2014.- 297 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. К.: Лібра, 2007. – 720 с.
3. Маркетинг: Підручник/ В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.- К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент освіти в Україні», 2005. – 422 с.
4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч.посібник. – К.: Вища школа, 1994. – 327 с.
5. Основи маркетингу: Навч. посібник/ Чеботар С.І., Ларіна Я.С., Шевчик М.Г. та ін.– К.: Наш час, 2006. – 240 с.
6. Котлер Ф., Амстронг П., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. Пер. с англ.. – 2-е европ. изд. – М., СПб.; К.: Издательський дом “Вильямс”, 2000 – 944 с.
7. Крикавський Є.В. та ін. Маркетингова товарна політика: Навч.посібник. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
8. Крикавський Є.В. та ін. Маркетингова політика розподілу: Навч.посібник. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2009. – 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.