Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Обслуговування клієнта у сфері послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.96
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Костюк О.С.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати: сутність та етапи процесу обслуговування споживача у сфері послуг; стандарти обслуговування та критерії якості послуг у сфері послуг; етапи циклу замовлень у сфері послуг; стратегії обслуговування у сфері послуг.
Уміти: моделювати процес вибору оптимального рівня обслуговування у сфері послуг; вибирати оптимальну стратегію роботи з клієнтами; планувати та організовувати обслуговування споживачів; планувати та контролювати цикл обслуговування споживачів у сфері послуг; оцінювати якість обслуговування та розробляти стандарти обслуговування у сфері послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Менеджмент; Маркетинг, Логістика.
- кореквізити: Маркетинг фінансових послуг, Психологія комунікацій, Організація та проведення заходів у сфері паблік рілейшнз (КП).
Короткий зміст навчальної програми:
Обслуговування у сфері послуг. Сутність обслуговування споживача у сфері послуг. Процес обслуговування споживача у сфері послуг. Обслуговування і утримання споживача у сфері послуг. Вибір рівня обслуговування споживача у сфері послуг. Стандарти обслуговування та якість послуг у сфері послуг. Концепції обслуговування споживача у сфері послуг. Стратегії обслуговування споживача у сфері послуг.
Рекомендована література:
1. Крикавський Євген / Логістика для економістів : підручник / Євген Крикавський. - 2-ге вид., випр. і доп. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 476 с. - (Серія "Світ маркетингу і логістики", вип. 9).
2. Апопій В.В. Організація торгівлі: Підручник /за ред. В.В.Апопія. - Київ: Центр навчальної літератури, 2008. – 345 с.
2. Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: Підручник / Н.І. Чухрай – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2006. – 284 с.
3. Григорак М.Ю. Логістичне обслуговування: навч. посібник / М.Ю. Григорак, О.В. Карпунь. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету. «НАУ-друк», 2008. – 160 с.
4. Kempny D. Obsluga logistyczna, wyd. AE. – Katowice, 2008.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, лабораторних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, залік): семестровий контроль.