Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетингова товарна політика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.58
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
основи планування продукту в маркетинговій діяльності, головні методологічні та організаційні положення здійснення оптимальної товарної політики;
вміти:
застосовувати набуті знання для вирішення задач з проведення ефективної маркетингової політики на підприємстві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
маркетинг, товарознавство
комерційна діяльність посередницьких організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Ринок товарів і послуг. Товари і послуги в маркетинговій діяльності. Ціна та якість товару. Конкурентоспроможність товару та її показники. Формування попиту на ринку окремого товару. Цільовий ринок товару та методика його вибору. Товарна політика підприємства. Планування нової продукції та розроблення товару. Товарні марки та упакування.
Рекомендована література:
1. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика) Навч. посібник. - К.. КНЕУ, 1997 р.
2. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є. Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. - 2-ге вид. - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. - 276 с.
3. Мамчин М.М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій для студентів ІНЕМ. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2013. – 110 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (25%): усне опитування, письмові звіти з лабораторних робіт
Підсумковий контроль (75%, екзамен): тестування.