Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління ризиками у маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.85
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Шандрівська О. Є.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
? здатність продемонструвати розуміння впливу маркетингових рішень у суспільному, соціальному й екологічному контексті;
? ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
? організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства;
? здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити і врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях;
? здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
? здатність усвідомлювати необхідність подальшого навчання на наступних освітніх рівнях з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
? здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
? здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит:
Маркетинг
Логістика
Економіко-математичні методи і моделі
Статистика

кореквізити:
Управління маркетингом
Управління продажами в сфері інтернет-маркетингу
Маркетинг закупівель
Контролінг маркетингу
Короткий зміст навчальної програми:
Передбачає надання студентам знань про сутність, значення і функції ризиків, які можуть виникати при здійсненні підприємницької діяльності з використанням маркетингових інструментів і концепції маркетингу, а також формування практичних навичок щодо аналізу, оцінювання та моделювання ризиків в різних ринкових ситуаціях і управління ними під час прийняття рішень стосовно маркетингової діяльності різноманітних ринкових об’єктів і логістичних систем.
Рекомендована література:
Навчально-методичне забезпечення
1. Мамчин М. М. Шандрівська О. Є. Донець Д. М. Електронний навчально-методичний комплекс «Управління ризиками в маркетингу» / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=8435
1. Мамчин М. М. Управління ризиками в логістиці: Конспект лекцій. Львів, 2011. 78 с.
2. Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Маркетинг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htpp: // vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.php?id=10581.
3. Шандрівська О. Є., Кузяк В. В., Хтей Н. І. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчально-методичний посібник. (за ред. Є. В. Крикавського). Львів, 2014 196 с.
4. Шандрівська О. Є., Кузяк В. В., Хтей Н. І. Логістичний менеджмент: практикум (за ред. Є. В. Крикавського). Львів, 2014 192 с.
Основна література
1. Вітлінський В. В., Верчено П. І., Сігал А.В., Наконечний Я. С. та ін. Економічний ризик : ігрові моделі : Навчальний посібник, за ред. В.В. Вітлінського. Київ, 2002. 446 с.
2. Вовчак О. Д., Завійська О. І. Страхові послуги : Навчальний посібник. Львів, 2005. 656 с.
3. Вовчак О. Д. Страхування : Навчальний посібник. 2-ге видання, виправлене. Львів, 2005. 408 с.
4. Говорушко Т. А. Страхові послуги. Начальний посібник. Київ, 2005. 400 с.
5. Донець Л. І. Економічні ризики та методи їх вимірювання : Навчальний посібник. Київ, 2006. 312 с.
6. Говорушко О., Ілляшенко С. М. Економічний ризик : Навчальний посібник, 2-е видання, доп., перероб. Київ, 2004. 202 с.
7. Ілляшенко С.М. Економічний ризик. Видання 2-ге, доп. і перероб, Київ, 2004. 217 с.
8. Камінський А.Б. Економічний ризик та методи його вимірювання, Київ, 2002. 120с.
9. Крикавський Євген, Логістичне управління : Підручник. Львів, 2005. 684 с.
10. Мамчин М. М. Управління ризиками в логістиці. Конспект лекцій. Львів, 2011. 78 с.
11. Машина Н.І. Економічний ризик і методи його вимірювання : Навчальний посібник. – Київ, 2003. 188 с.
12. Матвійчук А.В. Аналіз і управління економічним ризиком. Навчальний посібник. Київ, 2005. 224 с.
13. Останкова Л.А., Шевченко Н.Ю. Аналіз, моделювання та управління економічними ризиками. Навч. посіб. Київ, 2011. 256 с.
14. Посохов І. М., Управління ризиками у підприємництві: навчальний посібник. Харків : НТУ «ХПІ», 2015. 220 c.
15. Старостіна А.О., Кравченко В.А. Ризик-менеджмент : теорія та практика: Навчальний посібник. Київ, 2004 200с.
Додаткова література
1. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства: Навч. посібник. Київ, 2012. 612 с.
2. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник, 2-ге вид. Львів, 2013. 256 с.
3. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Чорнописька Н.В. Логістика: компендіум і практикум. Навчальний посібник. Київ, 2006 340 с.
4. Страхування : Підручник / Керівник авт. колективу і наук. ред. С.С. Осадець. Вид. 2-ге переробл. і доповн. Київ, 2002. 599 с.
8. Інформаційні ресурси
1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/1595021040061/marketing/zmist_ zahodi_stimulyuvannya_zbutu.
2. Григорчук Т.В. Маркетинг: Навч. посібник для дистанційного навчання [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://sites.google.com/site/ marketingdistance/tema-7/7-7-rinkovi-poseredniki-ta-iehni-harakteristiki.
3. Примак Т. О. Маркетинг: навч. посібник. Київ, 2004. 228 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу. http://studentbooks.com.ua/content/view/1084/44/1/3/.
4. Економічні показники розвитку підприємства. Managerhelp. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.managerhelp.org/hoks-448-1.html.
5. Інтернет-портал для управлінців [Електронний ресурс]. – Режим доступу. www.management.com.ua.
6. Каталог українських виробників товарів [Електронний ресурс]. https://madeinua.org Справочник ИНКОТЕРМС – 2000. http:/www.kmk-meat.ru / refer.asp? Part = 13
7. КВЕД-2014. Evrovektor. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://evrovektor.com/kved/2014.
8. Моніторинг ділової активності контрагентів. «You control» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://youcontrol.com.
9. Офіційний портал Верховної Ради України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу. http://zakon3.rada.gov.ua/.
10. Проект Закону України «Про Стратегію сталого розвитку України до 2030 року": розпорядження Верховної Ради України від 07.08.2018. № 9015 [Електронний ресурс].– Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JH6YF00A.html.
11. Закон України «Про захист економічної конкуренції» [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2210-14.
12. Указ Президента України «Про Концепцію вдосконалення державного регулювання природних монополій» [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/921/2007.
13. Указ Президента України «Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі» [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/603/95.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль:
Письмове та усне опитування: 20 балів
Виконання індивідуальних завдань: 60 балів
Виконання контрольної роботи: 20 балів

Підсумковий контроль: залік