Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг в соціальних мережах (SMM)
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.112
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Дмитрів Анна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: особливості різних соціальних медіа та специфіку побудови комунікаційної стратегії для кожної з них; понятійний та категорійний апарат щодо нових медіа; основні принципи та відмінності нових медіа порівняно з традиційними; технологію просування сайту, продукту, персони у соціальних медіа;
вміти: визначити цільову аудиторію, завдання та комунікативну стратегію у соціальних мережах; розробити програму просування для певного продукту, компанії у соціальних мережах; формувати контент для наповнення сторінок чи спільноти у соціальних мережах; провести моніторинг соціальних мереж; оцінити ефективність рекламних заходів у соціальних мережах; проаналізувати параметри сайту та надати пропозиції з його просування.
вміти: визначити цільову аудиторію, завдання та комунікативну стратегію у соціальних мережах; розробити програму просування для певного продукту, компанії у соціальних мережах; формувати контент для наповнення сторінок чи спільноти у соціальних мережах; провести моніторинг соціальних мереж; оцінити ефективність рекламних заходів у соціальних мережах; проаналізувати параметри сайту та надати пропозиції з його просування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Маркетингова політика комунікацій, Інформаційні системи і технології у маркетингу
кореквізити: CRM-системи, Контент-маркетинг, Психологія комунікацій
кореквізити: CRM-системи, Контент-маркетинг, Психологія комунікацій
Короткий зміст навчальної програми:
Особливості маркетингу в соціальних мережах. Соціальні мережі в структурі сучасного суспільства. Огляд соціальних мереж. Маркетингова стратегія соціальних мереж. Етапи створення СММ кампаній. Бриф SMM. Копірайтинг, особливості контенту у соціальних мережах. Сервіси для створення зображень у соціальних мережах. Реклама у соціальних мережах. Безкоштовні методи просування. Реалізація SMM-маркетингу. моніторинг соціальних мереж. Характеристика та просування в Facebook. Стратегія просування та реклама в Instagram. Оцінка ефективності SMM кампанії .
Рекомендована література:
1. Інтернет – портал для SMM. URL: http://allfacebook.com.ua
2. Сервіс для інфографіки “5 Coins”. URL: http://5coins.ru/
3. Новини у сфері маркетингу соціальних мереж: Social Media today. URL: https://www.socialmediatoday.com/
4. Сервіс для SMM: PowToon. URL: https://www.powtoon.com/home/.
2. Сервіс для інфографіки “5 Coins”. URL: http://5coins.ru/
3. Новини у сфері маркетингу соціальних мереж: Social Media today. URL: https://www.socialmediatoday.com/
4. Сервіс для SMM: PowToon. URL: https://www.powtoon.com/home/.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.