Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Товарознавство

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.50
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: ст. викл. Донець Дмитро Михайлович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Основним завданням дисципліни є вивчення теоретичних і методичних основ товарознавства у виробництві отримання знань у галузі підготовки і організації виробництва з метою вибору виготовлення продуктів високої якості, які є конкурентноздатними на ринку, з оптимальними цінами реалізації. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні:
- знати суть і принципи класифікації товарів, групування товарів за їх властивостями розмірами» областю використання;
- вміти аналізувати потребу даного товару на певному етапі, в певному сегменті ринку визначати шляхи вдосконалення товару і оцінювати економічну ефективність вдосконалення товару.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
“Маркетинг”,
“Менеджмент ”,
“Економіка підприємства”
“Регіональна економіка ”
Кореквізити
«Товарознавство для логістики»;
«Комунікаційний менеджмент”;
«Психологія комунікацій»
Короткий зміст навчальної програми:
Товарознавство відноситься до основоположних навчальних дисциплін при формуванні професійної компетентності товарознавців, експертів, бухгалтерів і маркетологів. Крім того, основи товарознавчих знань необхідні економістам та менеджерам, оскільки облік, планування товарних ресурсів, аналіз фінансово- господарської діяльності, управління виробництвом та інші види професійної діяльності повинні здійснюватися з урахуванням особливостей товарів, їх основоположних характеристик і можливих змін при виробництві, транспортуванні, зберіганні і реалізації.
Рекомендована література:
1. Берновский Ю. Н., Захаров В. А. и др. Классификация и кодирование промышленной и сельскохозяйственной продукции. — М.: Экономика, 1999.
2. Болотніков А. О. Стандартизація та сертифікація товарів і послуг — К.: МАУП, 2005. — 144 с.
3. Болотников А. А. Товароведение: Ч. 2: Курс лекций. — К.: МАУП, 2002. - 144 с. '
4. Вирабов С. А. Складское и тарное хояйство: Учеб, пособие. — К.: Выща шк., 1989. — 304 с.
5. Войнах А. В. Товароведение сырья и материалов. — К.: Выща шк„ 1989. - 279 с.
6. Войнах А. В., Мальченхо В.М. Ассортиментный справочник по промышленному сырью и материалам. — К.: Выща шк„ 1989. — 279 с.
7. Гличев А. В. Основы управления качеством продукции, — М.: Стандарты,1988.
8. Голошубова Н. О. та ін. Складське господарство оптової торгівлі: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994. — 195 с,
9. ГрумбинаА. Б. Электрические машины и источники питания радиоэлектронных устройств: Учебник. — М.: Энергоатомиздат, 1990.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід): письмово-усна форма (70%)