Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інфраструктура товарного ринку

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.03.E.100
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
основи теорії розвитку інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці
вміти:
здійснювати пошук кращих умов діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:

маркетинг, маркетингова товарна політика.
комерційна діяльність посередницьких організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет, методи і завдання курсу. Сучасна характеристика ринку. Товарний ринок – середовище маркетингу. Сутність, завдання та проблеми розвитку інфраструктури товарного ринку. Макроорганізація гуртової торгівлі Підприємства гуртової торгівлі. Послуги підприємств гуртової торгівлі. Торгово-підприємницька діяльність на товарному ринку. Роздрібна торгівля. Комерційне посередництво на товарному ринку. Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність. Товарні біржі. Брокерська діяльність на товарній біржі. Лізинг. Економічні основи лізингу. Персональний продаж.
Рекомендована література:
1. Мамчин М.М. Інфраструктура товарного ринку: Конспект лекцій для студентів базового напряму 0501 “Економіка і підприємництво”. –Львів: Видавництво національного університету “Львівська політехніка”, 2012. – 96 с.
2. Шканова О.М. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. К.: МАУП, 2004. 180 с.
3. Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. –К.: КНЕУ, 2005, – 336 с.
4. Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник/ Під ред. д.е.н., проф. І.В.Сороки. К.: НМЦВО МОіН України, НВФ “Студцентр”, 2002. – 608 с.

Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (25%): усне опитування
• Підсумковий контроль (75%) (залік): тестування, письмово-усна форма.

Інфраструктура товарного ринку (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.03.E.105
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
основи теорії розвитку інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці
вміти:
здійснювати пошук кращих умов діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
маркетинг, маркетингова товарна політика.
комерційна діяльність посередницьких організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Аналіз конкретного ринку товарів. Особливості посередницької діяльності на товарному ринку. Маркетингові рішення посередників на ринку. Визначення ефективності діяльності торговельних посередників.
Рекомендована література:
1. Мамчин М.М. Інфраструктура товарного ринку: Конспект лекцій для студентів базового напряму 0501 “Економіка і підприємництво”. –Львів: Видавництво національного університету “Львівська політехніка”, 2012. – 96 с.
2. Шканова О.М. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. К.: МАУП, 2004. 180 с.
3. Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. –К.: КНЕУ, 2005, – 336 с.
4. Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник/ Під ред. д.е.н., проф. І.В.Сороки. К.: НМЦВО МОіН України, НВФ “Студцентр”, 2002. – 608 с.
1. Мамчин М.М. Інфраструктура товарного ринку: Конспект лекцій для студентів базового напряму 0501 “Економіка і підприємництво”. –Львів: Видавництво національного університету “Львівська політехніка”, 2012. – 96 с.
2. Шканова О.М. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. К.: МАУП, 2004. 180 с.
3. Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку: Навч.посіб. –К.: КНЕУ, 2005, – 336 с.
4. Інфраструктура товарного ринку: Навч. посібник/ Під ред. д.е.н., проф. І.В.Сороки. К.: НМЦВО МОіН України, НВФ “Студцентр”, 2002. – 608 с.

Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.