Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Поведінка споживача

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.65
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський Ігор Петрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- Знати суть і принципи організації сучасних методів маркетингових досліджень ринків збуту , типи і особливості поведінки споживачів; відмінності в структурі глобальних ринків споживачів; психологічні аспекти прийняття рішень споживачами; мотивацію поведінки споживачів; вплив на поведінку споживачів етнічної культури, навчання та інших зовнішніх факторів.
- Уміти аналізувати стан ринків збуту ; визначати шляхи та принципи сегментації; розробляти і використовувати різноманітні моделі поведінки споживачів і оцінювати ефективність впровадження маркетингових заходів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Стратегічний марекетинг, Рекламний маркетинг.
Кореквізити: Нейромаркетинг, Маркетингові дослідження фірми.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживачів. Чинники внутрішнього впливу на поведінку споживачів. Оцінка варіантів перед купівлею. Процес прийняття рішень організаційним споживачем. Поведінкова реакція покупців. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів. Кількісні дослідження поведінки споживачів. Якісні дослідження поведінки.
Рекомендована література:
1. Алешина И.В. Поведение потребителей.- М.: ФАИР-ПРЕСС. – 2000. – 384 с.
2. Бечвая Е.А., Розен В.П. Прогнозирование спроса: методы и модели // Под общ. ред. Старостиной А.А. – К.: ОООП Комунэкономика, 2003. – 196 с.
3. 3озулев А.В. Поведение потребителей. – К.: "Знання" – 2004. – 365 с.
4. Доценко Е.Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. – М.: ЧеРо, 2003. – 334 с.
5. Иванова Р.Х. Поведение потребителей: Учебное пособие. – Х.: ИД "ИНЖЭК". – 2003. – 120 с.
6. Ильин В.И. Поведение потребителей. – СПб. – Изд-во Питер. – 2000. – 224 с.
7. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. – СПб. – Изд-во Питер. – 2000. – 512 с.
8. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга, 9-е издание.: Пер. с англ. — М.: Издательский дом "Вильямс", 2003. — 1200 с.
9. Крикавський С., Чухрай Н. Промисловий маркетинг. – Львів. – Львівська політехніка. – 2006. – 471 с.
10. Майкл Р. Соломон. Поведение потребителей. Искусство и наука побеждать на рынке. Dia Soft. – M., СПб., К. – 2003. – 777 с.
11 Організаційна поведінка: Навч.-метод посібник для самост. вивч. дисц. / Л.М. Савчук, Н.Ю. Бутенко, А.М. Власова та ін. – К.: КНЕУ, 2001. – 249 с.
12. Ларіна Я. С., Рябчик А. В. Поведінка споживача – К. КНЕУ, 2014. – 224 с.
13. Пилдич Д. Путь к покупателю /Пер с англ. М.: Прогресс, 2001. –256 с.
14. Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів. – К.: "Центр учбової літератури". – 2008. – 175 с.
15. Райс 3., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПб. – Питер. – 2001. – 256 с.
16.Статт Д. Психология потребителя. – СПб.: Питер, 2003. – 446 с.
17. Шафалюк О.К. Поведінка споживачів: курс лекцій. – К.: КНЕУ, 2003. – 68 с.
18. Энджел Д., Блекуэлл Р., Минард П. Поведение потребителей. – СПб.Питер. – 2001. – 768 с.
19. Юнг К. Г. Психологические типы. – М.: ООО "Попурри". – 2000. – 656 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях.
Підсумковий контроль (70%, екзамен).

Поведінка споживача (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.66
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський Ігор Петрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- Знати суть і принципи організації сучасних методів маркетингових досліджень ринків збуту , типи і особливості поведінки споживачів; відмінності в структурі глобальних ринків споживачів; психологічні аспекти прийняття рішень споживачами; мотивацію поведінки споживачів; вплив на поведінку споживачів етнічної культури, навчання та інших зовнішніх факторів.
- Уміти аналізувати стан ринків збуту ; визначати шляхи та принципи сегментації; розробляти і використовувати різноманітні моделі поведінки споживачів і оцінювати ефективність впровадження маркетингових заходів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Стратегічний марекетинг, Рекламний маркетинг.
Кореквізити: Нейромаркетинг, Маркетингові дослідження фірми.
Короткий зміст навчальної програми:
Поведінка покупців на споживчому ринку. Дослідження потреб і типологія споживачів. Мотиваційні чинники, що формують поведінку споживачів. Процес прийняття рішення про купівлю. Усвідомлення потреби. Пошук інформації. Оцінка та вибір варіантів. Покупка. Реакція на покупку.
Рекомендована література:
1. Алешина И.В. Поведение потребителей.- М.: ФАИР-ПРЕСС. – 2000. – 384 с.
2. Бечвая Е.А., Розен В.П. Прогнозирование спроса: методы и модели // Под общ. ред. Старостиной А.А. – К.: ОООП Комунэкономика, 2003. – 196 с.
3. 3озулев А.В. Поведение потребителей. – К.: "Знання" – 2004. – 365 с.
4. Доценко Е.Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. – М.: ЧеРо, 2003. – 334 с.
5. Иванова Р.Х. Поведение потребителей: Учебное пособие. – Х.: ИД "ИНЖЭК". – 2003. – 120 с.
6. Ильин В.И. Поведение потребителей. – СПб. – Изд-во Питер. – 2000. – 224 с.
7. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. – СПб. – Изд-во Питер. – 2000. – 512 с.
8. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга, 9-е издание.: Пер. с англ. — М.: Издательский дом "Вильямс", 2003. — 1200 с.
9. Крикавський С., Чухрай Н. Промисловий маркетинг. – Львів. – Львівська політехніка. – 2006. – 471 с.
10. Майкл Р. Соломон. Поведение потребителей. Искусство и наука побеждать на рынке. Dia Soft. – M., СПб., К. – 2003. – 777 с.
11 Організаційна поведінка: Навч.-метод посібник для самост. вивч. дисц. / Л.М. Савчук, Н.Ю. Бутенко, А.М. Власова та ін. – К.: КНЕУ, 2001. – 249 с.
12. Ларіна Я. С., Рябчик А. В. Поведінка споживача – К. КНЕУ, 2014. – 224 с.
13. Пилдич Д. Путь к покупателю /Пер с англ. М.: Прогресс, 2001. –256 с.
14. Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів. – К.: "Центр учбової літератури". – 2008. – 175 с.
15. Райс 3., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПб. – Питер. – 2001. – 256 с.
16.Статт Д. Психология потребителя. – СПб.: Питер, 2003. – 446 с.
17. Шафалюк О.К. Поведінка споживачів: курс лекцій. – К.: КНЕУ, 2003. – 68 с.
18. Энджел Д., Блекуэлл Р., Минард П. Поведение потребителей. – СПб.Питер. – 2001. – 768 с.
19. Юнг К. Г. Психологические типы. – М.: ООО "Попурри". – 2000. – 656 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.