Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Нейромаркетинг
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.78
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., старший викладач Фігун Н.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: мотивацію людини, як споживача послуги або товару; як використовувати ефекти очікування і користуватся цим, управляючи цільовою аудиторією свого проекту.
Уміти: сформувати унікальність своєї пропозиції на ринку товарів або послуг; формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами; правильно та ефективно використовувати малі соціальні групи, для отримання більшого прибутку.
Знати: мотивацію людини, як споживача послуги або товару; як використовувати ефекти очікування і користуватся цим, управляючи цільовою аудиторією свого проекту.
Уміти: сформувати унікальність своєї пропозиції на ринку товарів або послуг; формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами; правильно та ефективно використовувати малі соціальні групи, для отримання більшого прибутку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: маркетинг, маркетингова товарна політика;
кореквізити: маркетингові дослідження маркетингові комунікації.
кореквізити: маркетингові дослідження маркетингові комунікації.
Короткий зміст навчальної програми:
Введення в Нейромаркетинг. Способи мислення. Первинні потреби, емоції, логіка. Апаратна методика досліджень. Експерименти і їх результати. Інтерпретація, пам'ять, досвід, навчання. Важливість системи пам’яті. Особистість. Час та особистість. Бренд особистості. Біологічні процеси та їх оцінка. Торговельна марка. Нейробрендинг та інструменти створення бренду: колір, запах, форма, звук, упаковка, розміщення. Свідомість і підсвідомість. Підсвідома реклама. Product - placement. Як просувати товар або послугу не використовуючи пряму рекламу. Ціноутворення і позиціонування. Вплив кольору на купівлю. Як маніпулювати звичками. Вплив цифр, рейтингів, відгуків на наш вибір. Маркетингові значення класифікації та прогнозування. Нейро-інтернет дизайн. Нейромаркетинг в мережі Інтернет. Інструменти нейромаркетингу у сфері FMCG, банківських та інших послуг.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Пресс, 2004. – 645 с.
2. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів:Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За наук. ред. Мороз Л.А. - Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, 2009. - 244 с.
4. Glimcher P. Neuroeconomics: Decision Making and the Brain. Academic Press, 2007. – 556 p.
5. Киви Б. "Гигабайты власти. Информационные технологии между свободой и тоталитаризмом. Издательство: БЕСТСЕЛЛЕР, 2004 г. - 352 с.
6. Линдстром М. BRAND Sense. Чувство БРЕНДА. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брэндов,— М.: — Эксмо, 2006 — 272 с.
2. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів:Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За наук. ред. Мороз Л.А. - Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, 2009. - 244 с.
4. Glimcher P. Neuroeconomics: Decision Making and the Brain. Academic Press, 2007. – 556 p.
5. Киви Б. "Гигабайты власти. Информационные технологии между свободой и тоталитаризмом. Издательство: БЕСТСЕЛЛЕР, 2004 г. - 352 с.
6. Линдстром М. BRAND Sense. Чувство БРЕНДА. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брэндов,— М.: — Эксмо, 2006 — 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на семінарські заняттях , усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Нейромаркетинг
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.114
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Фігун Н.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: мотивацію людини, як споживача послуги або товару; як використовувати ефекти очікування і користуватся цим, управляючи цільовою аудиторією свого проекту.
Уміти: сформувати унікальність своєї пропозиції на ринку товарів або послуг; формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами; правильно та ефективно використовувати малі соціальні групи, для отримання більшого прибутку.
Знати: мотивацію людини, як споживача послуги або товару; як використовувати ефекти очікування і користуватся цим, управляючи цільовою аудиторією свого проекту.
Уміти: сформувати унікальність своєї пропозиції на ринку товарів або послуг; формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами; правильно та ефективно використовувати малі соціальні групи, для отримання більшого прибутку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: маркетинг, маркетингова товарна політика;
кореквізити: маркетингові дослідження маркетингові комунікації.
кореквізити: маркетингові дослідження маркетингові комунікації.
Короткий зміст навчальної програми:
Введення в Нейромаркетинг. Способи мислення. Первинні потреби, емоції, логіка. Апаратна методика досліджень. Експерименти і їх результати. Інтерпретація, пам'ять, досвід, навчання. Важливість системи пам’яті. Особистість. Час та особистість. Бренд особистості. Біологічні процеси та їх оцінка. Торговельна марка. Нейробрендинг та інструменти створення бренду: колір, запах, форма, звук, упаковка, розміщення. Свідомість і підсвідомість. Підсвідома реклама. Product - placement. Як просувати товар або послугу не використовуючи пряму рекламу. Ціноутворення і позиціонування. Вплив кольору на купівлю. Як маніпулювати звичками. Вплив цифр, рейтингів, відгуків на наш вибір. Маркетингові значення класифікації та прогнозування. Нейро-інтернет дизайн. Нейромаркетинг в мережі Інтернет. Інструменти нейромаркетингу у сфері FMCG, банківських та інших послуг.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Пресс, 2004. – 645 с.
2. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів:Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За наук. ред. Мороз Л.А. - Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, 2009. - 244 с.
4. Glimcher P. Neuroeconomics: Decision Making and the Brain. Academic Press, 2007. – 556 p.
5. Киви Б. "Гигабайты власти. Информационные технологии между свободой и тоталитаризмом. Издательство: БЕСТСЕЛЛЕР, 2004 г. - 352 с.
6. Линдстром М. BRAND Sense. Чувство БРЕНДА. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брэндов,— М.: — Эксмо, 2006 — 272 с.
2. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів:Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За наук. ред. Мороз Л.А. - Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, 2009. - 244 с.
4. Glimcher P. Neuroeconomics: Decision Making and the Brain. Academic Press, 2007. – 556 p.
5. Киви Б. "Гигабайты власти. Информационные технологии между свободой и тоталитаризмом. Издательство: БЕСТСЕЛЛЕР, 2004 г. - 352 с.
6. Линдстром М. BRAND Sense. Чувство БРЕНДА. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брэндов,— М.: — Эксмо, 2006 — 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на семінарські заняттях , усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.