Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 3

Спеціальність: Музейна, пам'яткоохоронна діяльність і культурний туризм
Код дисципліни: 6.027.03.O.21
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Новосілець О.В., Висоцька Р.Р.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням;
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• робити презентації на зазначену тематику;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми:
Формування особистості та соціальні проблеми з якими стикається суспільство. Проблеми. (Знайомство. Характеристика особи. Опис зовнішності та характеру людини. Почуття у житті молодої людини. Опрацювання відеоматеріалу по темі. Молодіжні доброчинні організації. Доброчинна діяльність. Проблем та їхнє вирішення. Відеоспостереження у сучасному світі. Перегляд відеоматеріалу на тему: “Формула щастя”.
Рекомендована література:
1.Eales F. Oakes Fr. Speakout. Upper-Intermediate. Pearson / Longman, 2016. – 175 p.
2.Eales F. Oakes Fr. Speakout. WorkBook Upper-Intermediate. Pearson / Longman, 2016. – 96 p.
3.Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
4.Azar, B.S (2013) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
5.Evans, V. (2015) Round-Up 6. English Grammar Book. Longman.
6. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
7. My Grammar Lab. Longman, 2016.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль: екзамен (15- поточний контроль; 40 - самостійна робота + 45-контрольний захід).

Максимальна оцінка в балах - 100