Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Культура країн Сходу

Спеціальність: Музейна, пам'яткоохоронна діяльність і культурний туризм
Код дисципліни: 6.027.03.M.74
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: к.і.н. Банах В. М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знання основних понять, проблем збереження й сталого розвитку історико-культурної спадщини;
Уміння актуалізації та презентації культурного продукту;
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
історія туризму, історія музеїв світу і музейний туризм
Короткий зміст навчальної програми:
Європа i Схiд: проблема зустрiчi й дiалогу культур в iсторичнiй перспективi. Культура арабських i берберських кочових племен у V-ХХ столiттях. Вплив ісламу та арабська культура VII-XV ст. Культура Османської iмперiї. Культура Індії та Китаю. Конфуцiанство, даосизм i буддизм - традицiйнi вчення давнього Китаю. Придворна культура феодального Китаю. Буддизм i синтоїзм у культурi Японiї.
Рекомендована література:
1. Історія європейської цивілізації. Близький Схід / за редакцією Умберто Еко - Харків: "Фоліо", 2016;
2. Шейко В.М. та ін. Iсторiя художньої культури. Вiзантiя. Арабо–мусульманський свiт. Китай. Японiя: Пiдруч. для студ. вищ. навч. закл. мистецтва i культури / В.М. Шейко, О.А. Гаврюшенко, О.В. Кравченко; Харк. держ. акад. культури.– Х., 2001;
3. Очерки истории распространения исламской цивилизации: Т.2: Эпоха великих мусульманских империй и Каирского Аббасидского Халифата (Середина XII – середина XVI в.) /
Ю.М. Кобишанов и др. – М., 2002;
4. Культура Османської імперії [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу: https://електронна енциклопедія.укр/history/kultura-osmanskoyiimperiyi.html.
5. Крижанівський О.П. Історія Стародавнього Сходу. Курс лекцій: Навчальний посібник. -
К., 2006.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, семінарські заняття, самостійна робота; групова робота, презентації, тощо