Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Історія, мова, культурна спадщина Італії

Спеціальність: Музейна, пам'яткоохоронна діяльність і культурний туризм
Код дисципліни: 6.027.03.M.73
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: к.і.н. Ірина Гнідик
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
-аналізувати головні етапи історичного розвитку Італії
-характеризувати позицію і роль Італії у контексті міжнародних відносин
-порівнювати специфіку культурної спадщини італійських регіонів
-описувати особливості італійської економіки, політики, освіти та культури
-освоїти початковий рівень італійської мови (А1 за сучасними мовними стандартами) з акцентом на розвиток навичок ділового листування та розуміння італомовних інформаційних ресурсів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Історична та культурна спадщина Європейської цивілізації (XVIII – XXI ст.)

Історія туризму
Короткий зміст навчальної програми:
Курс пропонує студентам вивчення в аналітично-синтетичному ключі головних етапів італійської історії з поєднанням розвитку лінгвістичних навичок італійської мови на базі інтегративного міждисциплінарного підходу. На основі аналізу сучасної історіографії в основу курсу покладено багатоаспектну країнознавчу проблематику. Особлива увага присвячена проблематиці італійської культурної спадщини та дослідженню італійських музейних колекцій. - Головні етапи італійської історії, творення нації, пошук політичної реалізації державотворчої моделі - Етапи націогенезу в італійській історії - Особливості розвитку економіки Італії - Процеси формування політичної, інтелектуальної та культурної еліти Італії - Багатогранність італійської культури: архітектура, мистецтво, музика, сучасні бренди - Ментальність та традиції італійців - Проблематика збереження та популяризації культурної спадщини в Італії; популярні екскурсійні маршрути та розвиток сталого туризму - Історія в особах: непересічні італійці - Італія в міжнародних відносинах - Аналіз історіографії Лінгвістична частина: програма вивчення початкового рівня італійської мови А1 (розвиток навичок мовлення, читання, слухання та письма)
Рекомендована література:
1. Benvenuti in Italia! Збірник матеріалів лiнгвокраєзнавчого характеру / Укладачі : Т. Я. Кушнір, Й. С. Лісак, О. В. Горячук, Т. Й. Висоцька. – Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. – 272 с.
2. Безуглий В. В. Передумови розвитку пізнавального туризму в Італії // Географія та туризм. – 2011. – Вип. 16. – С. 43–51.
3. Варварцев М. М. Джузеппе Мадзіні, мадзінізм і Україна / Відп. ред. В. А. Смолій. Італійський інститут культури в Україні; НАН України. Інститут історії України. – К.: Унів. вид-во ПУЛЬСАРИ, 2005. – 304 с.
4. Доан П. В. Сталий розвиток локальних туристичних систем і
5. Італійська мова за 4 тижні. Інтенсивний курс італій с ької мови з компакт-диском. - Тернопіль: Богдан, 2011. - 352 с.
6. регіонів Італії // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 31. - С. 15-29
7. Срібняк І. В. Італія / Іtalia: короткий нарис історії. Навч. посібник. - Рим-Київ: Consortium scientifico-educatif international Lucien Febvre, 2019. - 206 с.
8. Gabriella Iacovoni, Barbara Fiorentino, Nadia Persiani. Gramm.it. Grammatica italiana per stranieri con esercizi e testi autentici. Loescher Editore, 2009
9. La GrassaM. L’italiano all’universita. Corso di lingua italiana per studento stranieri / Matteo La Grassa. – Edilingua, 2011.
10. Marin T., Magnelli S. Nuovo progetto italiano. Corso multimediale di lingua e civilta italiana / T. Marin, S Magnelli.– Edilingua, 2012.
11. Rosella Bozzone Costa, Chiara Ghezzi, Monica Piantoni. Contatto. Corso di italiano per stranieri 1. Livello: A1-A2. Loescher Editore, 2005.
12. The Essence of Italian Culture and the Challenge of a Global Age / Edited by Paolo Janni, George F. McLean. CRVP, 2003. 310 р.
13. The Italian cultural heritage. Law and rights: Selected issues. Lidianna Degrassi. Giappichelli, 2012. 136 p.
Методи і критерії оцінювання:
Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 40 балів (опитування, відповіді усні, письмові; аналітично-творчі завдання); підсумковий контроль – 60 балів (залік).