Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Музейна, пам'яткоохоронна діяльність і культурний туризм
Код дисципліни: 6.027.03.O.85
Кількість кредитів: 1.5
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: Всі викладачі
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В дипломній роботі студент повинен засвідчити, що він оволодів необхідними теоретичними знаннями та навичками їх практичного застосування в конкретних умовах. Написання курсової роботи ставить за мету стимулювання студентів до самостійного наукового пошуку та поглиблення їхніх знань з актуальних фахових проблем.
Курсова робота дає можливість виявити здатність студента самостійно осмислити проблему, творчо та критично її дослідити, збирати, аналізувати і систематизувати літературні джерела; здатність застосовувати отримані знання під час розв'язання практичних завдань; формулювати висновки, пропозиції, рекомендації з предмета дослідження. Матеріали курсової роботи можуть бути використані для подальшої дослідницької роботи студента – написання дипломної або магістерської роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Історія України
Музеологія
Короткий зміст навчальної програми:
Дипломна робота є самостійною науково-дослідницькою роботою студента, що підсумовує набуті ним знання, вміння та навички з дисципліни, передбаченої навчальним планом. дипломна робота виконується з метою закріплення, поглиблення і узагальнення знань, одержаних студентом за час навчання, та їх застосування до комплексного вирішення конкретного фахового завдання. Написання курсової роботи є важливим етапом підготовки спеціаліста в фаховій галузі до виконання самостійної роботи за спеціальністю
Рекомендована література:
1. Бобилєв В.П., Іванов І.І., Пройдак Ю.С. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник – Дніпропетровськ: Системні технології, 2008. – 264 с.
2. Возний І. Основи наукових досліджень: навч. посіб. / І. Возний. — Чернівці, 2009. — 144 с.
3. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : Навч. посіб. /В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсеєв. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К.: ВД "Професіонал", 2004. - 216 с.
4. П'ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі:навч. посіб. для студентів ВНЗ. – К., 2003.
5. Цехмістрова Г.С. Основи наукових досліджень: навч. Посібник. — Київ: Видавничий Дім «Слово», 2003.— 240 c.
6. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : Підручник / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 6-те вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. – 310 с.
7. Яковенко Н. Вступ до історії. – Київ:Критика, 2007. – 368 с.
Методи і критерії оцінювання:
Якість виконаної та захищеної дипломної роботи оцінюється за рядом показників:
актуальність, новизна обраної теми та практична цінність отриманих результатів;
чіткість структури і логічна послідовність викладення матеріалу;
наявність дискусійного та полемічного матеріалу, аргументованість і точність наведених даних;
якість і глибина наукового, теоретичного, методологічного та практичного аналізу проблеми;
змістовність доповіді студента про основні результати дослідження під час захисту;
планомірний і систематичний характер роботи студента над темою;
правильність оформлення курсової роботи і своєчасність її здачі.
Дипломна робота оцінюється за 4-бальною шкалою, а саме:
«Відмінно». Дипломна робота виповнена на високому науковому рівні; містить елементи наукової новизни; має практичне значення; доповідь логічна і стисла, проголошена вільно.
«Добре». Тема роботи розкрита, але мають місце недоліки не принципового характеру: в теоретичній частині поверхово проаналізовані літературні джерела; елементи новизни та практичного значення чітко не представлені; доповідь логічна, проголошена вільно; робота оформлена в межах встановлених вимог.
«Задовільно». Тема роботи, в основному, розкрита, але мають місце недоліки змістового характеру: нечітко сформульована мета дослідження; аналіз наукової полеміки відсутній; в аналітичній частині є надлишок елементів описовості; добір інформаційних матеріалів (таблиці, схеми) не завжди обґрунтований, відсутні узагальнення отриманих результатів; низька практична значущість роботи; є зауваження щодо оформлення роботи.
«Незадовільно». Нечітко сформульована мета дослідження. Відсутній логічний зв’язок між розділами роботи; огляд сучасних літературних джерел проведений без аналізу та узагальнення; переважає описовість окремих наукових фактів. Мають місце суттєві недоліки в оформленні роботи.