Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг в туризмі
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.56
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Макар О.П.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Розуміння маркетингових досліджень туристичних послуг для проведення ефективної продуктової, цінової, збутової політики туристичних підприємств, уміння мислити абстрактно, здатність до аналізу і синтезу, шо дозволяє здійснювати планування, аналізування, контроль та оцінювання власної роботи інших осіб.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Аналіз міжнародних туристичних ринків
Інтернет-технології в туризмі
Інтернет-технології в туризмі
Короткий зміст навчальної програми:
Маркетингові інформаційні системи в туризмі. Сегментація туристичного ринку. Диференціація тур продукту і його переваги на сучасному ринку. Сегментування та позиціонування турпродукту. Маркетингові комунікації в туризмі. Створення брендингу в туристичній індустрії. Стратегія туристичного маркетингу. Маркетингова цінова стратегія в туризмі.
Рекомендована література:
1.Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова К. : Знання-Прес, 2004. — 645 с.
2.Барышев А.Ф. Маркетинг в туризме и гостеприимстве : учеб. пособие / А.Ф. Барышев. — М. : Финансы и статистика, 2007. — 160 с.
3.Мальська М.Л. Основи туристичного бізнесу : навч. посіб. / М.П. Мальська, В.В. Худо, В.І. Цибух. — К. : Центр навч. л-ри, 2004. — 272 с.
2.Барышев А.Ф. Маркетинг в туризме и гостеприимстве : учеб. пособие / А.Ф. Барышев. — М. : Финансы и статистика, 2007. — 160 с.
3.Мальська М.Л. Основи туристичного бізнесу : навч. посіб. / М.П. Мальська, В.В. Худо, В.І. Цибух. — К. : Центр навч. л-ри, 2004. — 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — екзамен
• Підсумковий контроль (70%) — екзамен