Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація досліджень тенденції розвитку туризму
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.100
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: ст. викл. Римар Ю.М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знання принципів глобалізації, транснаціоналізації та регіоналізації, як основних тенденцій розвитку світового господарства, орієнтування у напрямках вдосконалення механізму розвитку світового ринку туристичних послуг, уміння виявляти і досліджувати ключові тенденції розвитку туристичного ринку, користуватися новими інформаційними технологіями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
методологія наукових досліджень, маркетинг, аналіз туристичного ринку
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і специфіка туристичного продукту. Глобалізаційні процеси світової економіки, які прискорюють темпи зростання ринку туристичних послуг. Регулятивна роль національних інституціональних структур у розвитку міжнародного туризму та глобальних союзів. Роль транснаціональних корпорацій у формуванні та розвитку світового туристичного ринку. Виникнення нових туристичних маршрутів і видів туризму. Розбудова туристичної інфра-стуктури і впровадження нових, в тому числі інформаційних, технологій у сферу туризму.
Рекомендована література:
1. Толочко А.О. Динаміка та тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг / А.О. Толочко. – К.: КНЕУ, 2012. – 11 с.
1. Гуляев В.Г. Туризм: экономика и социальное развитие / В.Г. Гуляев. – М.: Финансы и статистика, 2013. – 304 с.
2. Згуровський О. Війни глобалізації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dt.ua/1000/1600/54652/.
3. Смаль І.В. Туристичні ресурси світу – Ніжин: Видавництво Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Publisher Nizhyn Gogol State University, 2010. – 336 с.
1. Гуляев В.Г. Туризм: экономика и социальное развитие / В.Г. Гуляев. – М.: Финансы и статистика, 2013. – 304 с.
2. Згуровський О. Війни глобалізації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dt.ua/1000/1600/54652/.
3. Смаль І.В. Туристичні ресурси світу – Ніжин: Видавництво Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Publisher Nizhyn Gogol State University, 2010. – 336 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування.
- Підсумковий контроль (70%) – залік.
- Підсумковий контроль (70%) – залік.