Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Аналіз міжнародних туристичних ринків

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.103
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Туризм
Лектор: ст. викл. Римар Ю.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знання теоретичних підстав методів аналізу ринку, принципів структурування світового туристичного ринку за макрорегіонами, уміння користуватися кількісними і якісними методами дослідження ринку в міжнародному масштабі, виявляти зв’язок між процесом урбанізації та активацією попиту на туристичні товари та послуги, оцінювати кон’юнктуру світового туристичного ринку та ємність його окремих макрорегіонів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
вища та прикладна математика, географія туризму, рекреаційні комплекси світу, маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет дослідження міжнародного ринку туристичних послуг. Демографічна характеристика населення країн світу. Територіальний масштаб туристичного ринку. Місце сфери туристичних послуг у ринковій системі господарювання. Геополітичні оcoбливості формування і функціонування ринку туристичних послуг. Принципи структуризації туристичного ринку у світовому масштабі. Оцінка кон’юнктури світового ринку, визначення його ємкості. Порівняльний аналіз стану макрорегіональних туристичних ринків.
Рекомендована література:
1. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [3-є вид., перероб. та доп.]/ O.O. Любіцева. – К.: Альтпрес, 2006. – 436 c.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. І.М. Школа, В.С. Григорків, В.Ф. Кифяк Розвиток міжнародного туризму в Україні – Чернівці: видавництво "Рута", 1997
4. Смаль І.В. Туристичні ресурси світу – Ніжин: Видавництво Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 2010. – 336 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%) – залік.