Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація готельного господарства

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.52
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Чорненька Н.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати особливості управління та організації роботи готельного комплексу; принципи роботи основних служб готелю; вміти правильно організовувати процес обслуговування в готельному комплексі та мати навики практичного використання набутих знань; орієнтуватися в потребах та мотивації поведінки споживачів готельних послуг, що забезпечуватиме якісне та професійне їх обслуговування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи туризмознавства, Організація ресторанного господарства, Менеджмент (Менеджмент в туризмі), Економіка підприємства (в туристичній галузі), Основи стандартизації і сертифікації в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми:
Готельне господарство як складова туристичної індустрії. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Типізація готельного господарства. Форми управління в готельній сфері. Характеристика послуг гостинності в готельному господарстві. Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства. Основи технологічного процесу прибиральних робіт. Технологія та організація прийому та розміщення туристів у засобах розміщення. Організація інформаційного обслуговування, продовольчого та матеріально-технічного забезпечення готельного підприємства. Управління якістю надання готельних послуг та готельний маркетинг.
Рекомендована література:
1. Бойко М.Г. Організація готельного господарства: Підручник. / М.Г. Бойко, Л.M. Гопкало. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.
2. Мальська, М. П. Організація готельного обслуговування : Підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк, Ю. С. Занько. – К : Знання, 2011. – 366с.
3. Організація готельного господарства : Навч. посібник / О. М. Головко, Н. С. Кампов, С. С. Махлинець, Г. В. Симочко ; За ред. Головко О.М. – К. : Кондор, 2011. – 410 с.
4. Сокол Т.Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах. Підручник. – К.: Альтерпрес, 2009. – 447 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — залік