Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація туризму (Туроперейтинг)
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.72
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: Доц. Божук Т. І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Формування системи знань щодо організації та системного мислення з організації туроператорського бізнесу, праксеологічних навиків взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму (Основи туризмознавства), Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація подорожей).
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні основи туроперейтингу, туристичний продукт як предмет діяльності туроператора, технологія туроперейтингу, прикладний туроперейтинг
Рекомендована література:
1. Бабарицька В., Малиновська О. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту: Навч. посібник. – К. Альтерпрес, 2008. – 288 с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (35 %) – практичні заняття, усні опитування, контрольні роботи
Підсумковий контроль (65%) – екзамен (письмова та усна компонента)
Підсумковий контроль (65%) – екзамен (письмова та усна компонента)
Організація туризму (Туроперейтинг) (курсова робота)
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.73
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Божук Т.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
формування системи знань щодо організації туроператорського бізнесу, навиків взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових тур пакетів; організації обслуговування туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація туристичних подорожей).
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ. Теоретична частина, яка включає огляд літератури з даної проблематики. Дослідницька частина, яка включає: організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства; методики досліджень, отримані результати; оцінка ефективності діяльності підприємства та ефективності системи управління. Розробка туру. Висновки і пропозиції.
Рекомендована література:
1. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 224с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%) — диференційований залік