Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Аналіз внутрішнього туристичного ринку
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.01.E.90
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: ст. викл. Римар Ю.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знання теоретичних підстав методів аналізу ринку, принципів проведення досліджень ринку, уміння виконувати описові, причинові та польові дослідження, будувати вибірку, готувати дані до первинного оброблення, структуризувати їх, оцінювати й аналізувати структуру, кон’юнктуру та ємність туристичного ринку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
вища та прикладна математика, маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет дослідження ринку. Джерела інформації. Якісні і кількісні методи аналізу. Місце сфери туристичних послуг у ринковій системі господарювання. Ocoбливості формування і функціонування ринку туристичних послуг. Принципи структуризації туристичного ринку. Оцінка кон’юнктури ринку, визначення ємкості ринку, порівняльна оцінка ринкових часток підприємств на регіональному туристичному ринку
Рекомендована література:
1. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [3-є вид., перероб. та доп.]/ O.O. Любіцева. – К.: Альтпрес, 2006. – 436 c.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. Центральна статистична класифікація продукції за видами економічної діяльності: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 82-р. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Туристична діяльність в Україні: статичтичний бюллетень Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. Центральна статистична класифікація продукції за видами економічної діяльності: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 82-р. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Туристична діяльність в Україні: статичтичний бюллетень Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%) – залік.
Підсумковий контроль (70%) – залік.