Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Аналіз діяльності туристичних підприємств
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.63
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
уміння аналізувати діяльність туристичних підприємств; знання методики проведення аналізу обсягу реалізації послуг, основних засобів, матеріальних ресурсів, трудових ресурсів, прибутку і рентабельності; уміння проводити аналіз фінансової стійкості, платоспроможності туристичних підприємств; застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу в системах, які характерні туристичній галузі; поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань туристичної сфери.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Економіка підприємств туристичної галузі.
Планування діяльності організацій турбізнесу, Аналіз внутрішнього туристичного ринку.
Планування діяльності організацій турбізнесу, Аналіз внутрішнього туристичного ринку.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність економічного аналізу і його роль в системі управління туристичним підприємством. Метод і методичні прийоми економічного аналізу. Аналіз виробництва і реалізації продукції (робіт, послуг) підприємств туризму. Аналіз основних засобів підприємства. Аналіз використання трудових ресурсів і витрат на оплату праці. Аналіз витрат підприємств туризму. Аналіз фінансових результатів діяльності туристичного підприємства. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства.
Рекомендована література:
Андренко І.Б. Фінансово-економічний аналіз підприємств туризму: підручник / І.Б. Андренко, Н.М. Влащенко. – Х.: ХНАМГ, 2012. – 308 с.
Мних Є.В. Економічний аналіз: Підручник / Є.В. Мних. – К.: Знання, 2011. – 630 с.
Савицька Г. В. Економічний аналіз діяльності підприємства: навч. посібник / Савицька Г. В. - К. : Знання, 2007. — 668c.
Мних Є.В. Економічний аналіз: Підручник / Є.В. Мних. – К.: Знання, 2011. – 630 с.
Савицька Г. В. Економічний аналіз діяльності підприємства: навч. посібник / Савицька Г. В. - К. : Знання, 2007. — 668c.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен.
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен.