Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Рекреалогія

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.M.76
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Туризм
Лектор: Д. геогр. н., доц. Божук Т.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати основні поняття курсу: дозвілля, відпочинок, рекреація, вільний час, рекреаційний потенціал, рекреаційні умови, рекреаційні ресурси, рекреаційна територія, рекреаційний об’єкт, рекреаційна ємність, рекреаційне навантаження тощо;
- Вміти визначати сприятливі і несприятливі чинники рекреаційної діяльності;
- Проаналізувати рекреаційні можливості своєї батьківщини;
- Вміти виконати комплексну оцінку рекреаційних ресурсів території;
- Вміти визначити рекреаційну ємність території.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Географія туризму, Рекреаційні комплекси світу, Геотуризм.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади та основні поняття рекреалогії. Рекреаційна діяльність. Рекреаційні ресурси, їх характеристика та розподіл. Рекреаційна система: загальні властивості, структура, види та функції. Рекреаційне природокористування. Основні концепти рекреаційної діяльності. Концепції рекреаційних систем.
Рекомендована література:
1. Закон України «Про курорти» // Відомості Верховної Ради України. – 2000. – №50. –435 с.
2. Закон України «Про туризм» від 19.09.95№324/95-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1995. – № 31. – Ст. 241.
3. Стафійчук В.І. Рекреалогія: Навч. посібник. – К.: Альтпрес, 2006. – 264. с.
4. Фоменко Н.В. Рекреаційні ресурси та курортологія. Навч. посіб. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 312 с.
5. Бейдик О.О. Рекреаційно-туристичні ресурси України: Методологія та методи аналізу, термінологія, районування. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2001. – 395 с.
6. Мацола В.І. Рекреаційно-туристичний комплекс України / НАН України; Інститут регіональних досліджень. – Львів, 1997. – 259 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік