Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація виставкової діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.8
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., асистент Білущак Тетяна Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати:
— сучасні тенденції розвитку в сфері організації виставкової діяльності;
— специфічні риси підготовки та проведення виставок в Україні;
— основи управління виставковою діяльністю та організації праці персоналу на виставці;
— використання та механізми здійснення фандрайзінгу;
— основи PR виставкового проекту.
Підготовлений фахівець повинен вміти:
— логічно репрезентувати освоєний матеріал з виставкової діяльності;
— орієнтуватися у етапах створення виставкового проекту;
— організувати демонстрацію експозиції на виставці та спілкування з відвідувачами виставки;
— застосовувати технології фандрайзінгу;
— створювати друковану рекламну продукцію та розміщувати інформацію у соціальних мережах про організацію виставкової діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Ділова комунікація,
• Соціально-комунікаційні технології
Короткий зміст навчальної програми:
Виставкова діяльність як навчальна дисципліна, її взаємозв'язки; Вплив сучасних інноваційних технологій на організацію виставкової діяльності; Етапи роботи над експозицією; Технології фандрайзінгу в сфері виставкової діяльності; PR виставкового проекту; Організація виставкового простору; Відкриття виставки. Оцінка ефективності виставкового проекту; Кадрове забезпечення виставкової діяльності.
Рекомендована література:
1. Білущак Т.М. Організація виставкової діяльності: курс лекцій / Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2017. 72с.
2. Білущак Т., Акиджи В. Віртуальні виставки: нові можливості у соціально-комунікаційних інституціях. «Інформація, комунікація, суспільство» (ICS-2018: матеріали VII Міжнародної наукової конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. С.81-82.
3. Пекар В. Основи виставкової діяльності: Навч. посібн. / Евроиндекс, 2009. 348 с.;
4. Туровська Л., Смоляр І. Електронна виставка як комунікаційна модель діяльності наукової бібліотеки. Вісник Книжкової палати. 2015. № 3. С. 29–31.
5. Божкова В., Чикалова А. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. № 3. С. 11-19.
6. Ткаченко Т.І., Дупляк Т.П. Виставковий бізнес: монографія / Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 244 с.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)